Inte just nu men kan ta fler bilder nästa gång jag är i garaget. Installationen innebär en del arbete med tigersågen och jag har även sänkt kylaren en bitDLS wrote:har du flera bilder på intercooler installationen?

/Björn
Inte just nu men kan ta fler bilder nästa gång jag är i garaget. Installationen innebär en del arbete med tigersågen och jag har även sänkt kylaren en bitDLS wrote:har du flera bilder på intercooler installationen?
Hahaha, jag spårar alltid ur. Men hade inte grejerna gått sönder så hade bilen varit klar för länge sedan. Svårt att förutspå dessa problem. Men kan iaf köra den på Ljungbyhed med grundladd.emm wrote:Haha, jag kommer ihåg när du köpte denna "denna ska jag ha och köra och använda, och det ska definitivt inte spåra ut..."
lol!
Hur definierar du "inte spåra ut" så jag kan förklara för min flickvän i framtiden?
Kul med mos i motorn!
Efter ha läst lite trådar i ämnet och kollat runt på nätet så håller ajg med om att det lutar åt Spec 3 med metall lamell. Undrar bara om det går att köra i vanlig trafik med den?DLS wrote:inga filmer från mappningen?
Angående koppling så finns det ett par trådar om det redan men vill du vara säker på att inte slira så är nästan sinter ett måste.
Skulle nog rekommendera en spec koppling med metall lamell för din effekt, den körde corleone med o funka bra.
Jag själv kör med spec aluminium tryckplatta o en fjädrad 6 puckad sinter.
annars finns det dom som rekommenderar 911 turbo lamell då den har mer material.
Har tyvärr ingen aning men det är säkerligen över 300-sträcketNahpets wrote:Mäktigt!
Vad tror du motorn ger idag med 0,95 bar?
Users browsing this forum: No registered users