Har sökt lite snabbt och det finns flera "trimpaket" från olika personer/företag. Några jag läst om här är:
- Sandén
- Revline/Gurra
- Fekzen
- Bengt
- Joakim
Jag har originalpackning och vill ha en relativt trygg trimning. Satsar på steg 1 trimning. Samtidigt söker jag "bolt on" trim med god support ifall det skulle behövas.
Etanolkonvertering har jag ingen koll på och håller mig gärna undan. Det verkar vara mycket arbete bakom.
- Vem kan leverera erkända, pålitliga lösningar? Vore trevligt med kontaktuppgifter. Sandén har jag kontakt med, Gurra har jag försökt nå. Har han lagt av med Revline och dess trimlösningar?
Jag erbjuder mjukvarulösningar. Eftersom jag gör alla program själv, så kan jag erbjuda program som är unika och skräddarsydda efter önskemål.
Förutom vanliga trimchip kan jag erbjuda program för överladdning av sugmotor eller etanol osv osv.. Till många olika bilmärken, så bäst är att skicka PM så kan man diskutera vidare.
Jag levererar alltså inga hårdvarulösningar utan enbart mjukvara. Kan även mappa originalsprut på gatan mm.
Mvh
A. Fekzen
FULL fart spar tid!
www.fekzen.se - Mjukvarudesign av originalmonterade styrsystem. Trimchip, E85 chip mm.
beror på om du tänkt trimma mer i framtiden.
nöjer du dig med steg 1 trim så rekommenderar jag bengt, bra o billig
ska du trimma lite mer så ska du sikta på maf-kit o då rekommenderar jag tomas på forumet.
ska du gå hela vägen o trimma rejält i framtiden så är det bättre att byta sprut.
Johan
PCS: 9407
[url=http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=4256]Porsche 944 Turbo -90[/url]
DLS wrote:beror på om du tänkt trimma mer i framtiden.
nöjer du dig med steg 1 trim så rekommenderar jag bengt, bra o billig
ska du trimma lite mer så ska du sikta på maf-kit o då rekommenderar jag tomas på forumet.
ska du gå hela vägen o trimma rejält i framtiden så är det bättre att byta sprut.
Jag är inte redo att köra MAF.
Utan vill hålla mig till chip, WG, FRP moddning, dvs smärre ändringar. Vill gärna behålla någorlunda "stock look" i motorn.
Vem skulle du rekommendera efter denna input?