Jag vill rikta ett jättetack till Rikard, Cédric och eventuellt andra inblandade som ordnat så att min Wiechersbåge numera finns hos Rikard i Lidköping.
Sista biten västerut skall ju kunna lösa själv...
Jag vill tacka Jon (Erol) på Renntech i Eskilstuna för arbetet nu i påskhelgen! Mycket bra jobbat och tack för tvätten! Bilen går som en klocka och gick igenom besiktningen utan problem
xRasmus wrote:Jag vill tacka Jon (Erol) på Renntech i Eskilstuna för arbetet nu i påskhelgen! Mycket bra jobbat och tack för tvätten! Bilen går som en klocka och gick igenom besiktningen utan problem
Kul att höra du är nöjd med servicen och skönt att bilen gick igenom besiktningen utan bekymmer.
Mvh Jon
-Siktar på 450 hk-
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Stort tack till patand (Patrik) för hämtning av mig på Sviestad när min bil bråkade.
Stort tack till patand (Patrik) för hämtning (bogsering) av mig + bil från banan till depå.
Stort tack till patand (Patrik) för lån av bil för att kunna köpa olja.
TACK!
Leksak: Porsche 944 S2 -90
Min bruks: BMW 320dT -08
Fruns bruks: BMW 120iAM -10
Sommarglid: BMW 320iM cab -99 (E36)
Där rök en bit av nybilsbudgeten för att köpa nya delar till den gamla som såklart valde att börja krångla. Ska byta sakerna och sälja biljäveln så fort jag kan så jag kan köpa mig min Porsche istället. Det ENDA som ger lite tröst vart att jag hittade sakerna mycket billigare via http://www.mister-auto.se/sv/ än här hemma i Sverige. Men såklart så blir det en viss väntetid innan sakerna kommer fram.
Någon som vill köpa en 'bra' Golf femma?
"Life is hard, it's even harder when you are stupid" - John Wayne