Jag slänger in mina verktyg i bilen, de brukar ju räcka till det mesta jag skruvar på. Så får vi se om vi får bort kompressorn också.[Bobo] wrote:Det vore ganska nice att få bort kompressorn. Vem vet, den kanske går att renovera.

Jag slänger in mina verktyg i bilen, de brukar ju räcka till det mesta jag skruvar på. Så får vi se om vi får bort kompressorn också.[Bobo] wrote:Det vore ganska nice att få bort kompressorn. Vem vet, den kanske går att renovera.
Låter bra!patand wrote:Jag slänger in mina verktyg i bilen, de brukar ju räcka till det mesta jag skruvar på. Så får vi se om vi får bort kompressorn också.[Bobo] wrote:Det vore ganska nice att få bort kompressorn. Vem vet, den kanske går att renovera.
Har du en AAV att byta med (aux air valve)[Bobo] wrote:NiBilen går bra. Den svarar bra när den väl kommer upp i temp, men är lite kinkig kall.
Mitt impulsköp gör samma sak som Vintersläden har jag upptäckt. Dvs när den är kall så vill den inte svara på gas riktigt. När den är varm går den dock kanonbra.QV_ wrote:Har du en AAV att byta med (aux air valve)[Bobo] wrote:NiBilen går bra. Den svarar bra när den väl kommer upp i temp, men är lite kinkig kall.
Min tomgång var ju låg och krävde stödgas men gick bra varm.
Det behöver jag med... se mer info i Impulsköpets tråd om en stund...[Bobo] wrote:jag borde han en sådan i mitt garage, på vilken det förslagsvis skulle kunna stå; "kom ihåg att efterdra!".
Skönt att man inte är ensam...patand wrote:Det behöver jag med... se mer info i Impulsköpets tråd om en stund...[Bobo] wrote:jag borde han en sådan i mitt garage, på vilken det förslagsvis skulle kunna stå; "kom ihåg att efterdra!".
Ja vart kaaannnn den ha suttit... Jag blir inte förvånad om du hittar andra änden av kabeln sittandes på kompressorn eftersom jag, som jag sa till dig då, inte kunde få bort skruven som höll kabeln (sönderdragen skalle) knipsade av kabeln...[Bobo] wrote:Hittade en brun kabel som sitter med en kabelsko i blocket. Den är dock avknipsad, och jag lyckas inte hitta någon fortsättning på den.
Någon som vet vad den ska göra?
Den sitter skruvad på "ovansidan" av blocket, under insuget... Jordkabel till något?
Då lyssnade inte jag!patand wrote:Ja vart kaaannnn den ha suttit... Jag blir inte förvånad om du hittar andra änden av kabeln sittandes på kompressorn eftersom jag, som jag sa till dig då, inte kunde få bort skruven som höll kabeln (sönderdragen skalle) knipsade av kabeln...[Bobo] wrote:Hittade en brun kabel som sitter med en kabelsko i blocket. Den är dock avknipsad, och jag lyckas inte hitta någon fortsättning på den.
Någon som vet vad den ska göra?
Den sitter skruvad på "ovansidan" av blocket, under insuget... Jordkabel till något?
Ja sa t.om "men det är bara en jordkabel".[Bobo] wrote:Då lyssnade inte jag!
Jag vet ju att du bad om en avbitare, men jag kopplade aldrig ihop de två.![]()
Users browsing this forum: No registered users