Undrar om någon här på forumet känner igen sig? Malmköping torsdagen den 7 oktober.
Jätteskum vinge. Någon som vet?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Abz
Bor ihop med Nia, 944 N/A -84
Ringenvarv: 300 + IRL, allt för många i sim.
Ruggigt insatt i brandskydd av alla de slag
[color=#0000BF]www.sbaassistans.se[/color]
Såg en vit 944 turbo på jobbet i dag tyvär. Jobbar på A2 plåt och lack AB i gustavsberg (sthlm)
Den var hårt krockad bak Hoppas att det gick bra för föraren.
(Stockholm) Röd s2 a Bergshamraleden runt 17,30 snåret i dag.... kan ha varit samma bil som jag sett i Bromma trakten..
Satt i tel kunde inte kika något vidare....
944N/A -84 (ut86) införskaffad av mig: maj 2003 (såld :(
Audi 100 Avant -94
www.laphroaig.com best in Whisky
http://webshop.cp-service.se customdelar turbo, grenrör, insug, avgas feritta, mm mm. titta in och se...
www.xlanderracing.se carrera cup
Mig veterligen är Nia ingen USA-bil, men det var mig du såg ... Den lilla reflexen är symbolen för tryckbehållare.
Abz
abz wrote:Mig veterligen är Nia ingen USA-bil, men det var mig du såg ... Den lilla reflexen är symbolen för tryckbehållare.
Antog först att det var du men reflexen gjorde att jag tvivlade. Såg som sagt bilen passera i ögonvrån. Rätt mysko att jag överhuvudtaget hann se att det var en 944.
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
abz wrote:Mig veterligen är Nia ingen USA-bil, men det var mig du såg ... Den lilla reflexen är symbolen för tryckbehållare.
Antog först att det var du men reflexen gjorde att jag tvivlade. Såg som sagt bilen passera i ögonvrån. Rätt mysko att jag överhuvudtaget hann se att det var en 944.
Men är man skadad så är man. Själv tyckte jag mig känna igen en röd tyska utanför Fortet under onsdageftermiddagen...
Abz
Maxx wrote:
Men är man skadad så är man. Själv tyckte jag mig känna igen en röd tyska utanför Fortet under onsdageftermiddagen...
Torsdagseftermiddagen väl? Annars var hon nog otrogen med någon okänd.
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
kl 11,17 i går 2/11 Utanför Åkarnas hus, vägen mot Djursholm En Silver 951a med USa fångare bak....
944N/A -84 (ut86) införskaffad av mig: maj 2003 (såld :(
Audi 100 Avant -94
www.laphroaig.com best in Whisky
http://webshop.cp-service.se customdelar turbo, grenrör, insug, avgas feritta, mm mm. titta in och se...
www.xlanderracing.se carrera cup