Bild Nr.1 & 2 Ägde den mellan -84 till -91
Bild Nr.3 Ägde den från 1000-ca 18000 mil
Vore kul att veta om dom lever ännu

Rubrik uppdaterad av moderator till ngt som beskriver innehållet samt flyttat tråden till "allmänt"
Förslag på var du vill ha tråden makkan?makkanftw wrote:Nu har du postat i lite fel avdelning
Tråden postades ursprungligen i Våra Bilar med liknande ämnesrad som nu är.patand wrote:Förslag på var du vill ha tråden makkan?makkanftw wrote:Nu har du postat i lite fel avdelning
Då förstår jag!makkanftw wrote:Tråden postades ursprungligen i Våra Bilar med liknande ämnesrad som nu är.
Antar att en annan moderator hann före dig
18 000 mil kan ju knappast stämma då tyvärr, om den gått ca 19 000 mil 1991 och du köpt den i år (jag vet, jag är detektivMrLindgren wrote:Den kvinna i Veinge som äger den vita är min kära mor, bilen nyttjas av mig i Västerås
Intressant att du säger att den hade gått upp emot 20 000mil när du sålde den, ägaren jag köpte av sa 18 000... Hur gick den för dig efter den nya toppen? Tycker att den går segt nu.
Det är lustigt att "alla" bilar vars distansmätare slår runt redan efter 9999 mil enbart verkar ha gått så lite som möjligt (om du frågar ägaren själv) och nästan aldrig är erkända långmilare oavsett om de är från 80-talet, 70-talet eller ännu äldre.MrLindgren wrote:Den kvinna i Veinge som äger den vita är min kära mor, bilen nyttjas av mig i Västerås
Intressant att du säger att den hade gått upp emot 20 000mil när du sålde den, ägaren jag köpte av sa 18 000...
Aceventura wrote:Den röda ligger väl ute på Blocket nu..?
http://www.blocket.se/stockholm/Porsche ... ?ca=14&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Nån som vet nåt mer om den?
Erol wrote:Den röda bytte åxå ägare i Juni i år, bor hos en kvinna i Täby. Mätarställning drygt
15100 mil i slutet av juni.
Users browsing this forum: Google [Bot]