Lider fortfarande av lågt laddtryck!

Bilen vill inte ladda mer än 1,5 bar absolut tryck trots att jag har nu lagat de läckor jag hittade via trycktest (trycktestade nedströms, ingående IC rör). Dessa var:
- insugsgrenröret ( forum/viewtopic.php?t=17880&start=30 )
- thermo ventilen (förbikopplades helt enkelt) samt
- BOV ( forum/viewtopic.php?t=18519 ).
- Har nu kollat WGn. Kopplade loss kontrollslangen och pluggade igen den. WGn fungerade bra! Laddet kom som ett brev på posten.
Alltså:
WGn OK!
BOV OK!
Insugsgrenrör tätt!
Vakuumslangarna täta!
De delar som INTE är trycksatta och kollade är följande delar på bilden:
- grön slang från ingående IC rör till cycling valve / taktventil.
- grön slang från cycling valve / taktventil till ingående turboluft.
- grön slang från cycling valve / taktventil till pysventil (som sedan går till WGn).
Nu behöver jag er hjälp:
Antingen är det läck i nämnda slang/ar och/eller anslutningar eller så är cycling valve / taktventil kaputt.
Fast skulle taktventilen vara kaputt så borde inte laddet komma upp till 1,5 bar eftersom 1,2 bar är "felsäkert läge". OM den nu inte har hängt sig på något sätt.
Vad tror ni ??
Mvh
Stephan