Tror du har övertolkat mitt inlägg du citerar. Jag funderar inte på att sälja bilen för att byta upp mig. Jag funderar på att sälja bilen för att kostnaden för en banbil kontra hur många rimliga banträffar man kan göra som nybliven småbarnsförälder gör bilen till en synerligen dålig affär (och detta trots att bilen antagligen ger ovanligt mycket bang för pengen jämfört med andra bilar). Blir antagligen billigare att köpa mig en styrning på någon banträff någon gång per år. Möjlighet att köra i långlopps team gör ju att kostnaden för bilen hamnar än mer i fokus.Pehr Johnsson wrote:Jon är kaxig efter en öl innanför västen, men så nöjd är han nog ändå inte med sin vattenskadade respiratorbil...Sjösgärd wrote: HAHAHA...![]()
Jon80 wrote:Mmmm... har blivit mer och mer halvsugen på att sälja min... Men det är ju svårt att skiljas från sitt bygge
Men man hinner ångra sig, var ungefär samma förra vintern/våren. Efter vårens första banträff där någon GT3a fick smisk runt Kinnekulle så ville man ju (återigen) inte skiljas från bilen.
Edit: Ölen innanför västen smakade föresten väldigt bra såhär på fredagskvällen