Såg en mörk 944 idag i en verkstad i Karlshamn. Exakta färg var svår att se prg av dammlager! Punka på minst ett däck och utsidan av bakluckan full av bråte. Har sett 944 för ett antal år sedan på samma plats och den har då inte rört sig ur fläcken..
944 S -87. Diamantblåsilver (http://www.garaget.org/?car=182594)
924 S -86. Svart. (Såld av mig) Därefter älgkrockad. Lagad- omlackerad vinröd.
Röd 944 skådad på E4an mellan Strängnäs och Södertälje vid 16.30 tiden igår. Det var Johan944 som åkte förbi oss när jag var på väg hem från en veckas skidsemester. Kul sammanträffande!
Vit 924 siktad ett par gånger vid Järva Krog ca 17:00... Körde själv min silvriga 944 och 924 borde ha siktat mig också. Antar att föraren hänger inte på forumet - åtminstone aktivt.
Når jag läsar denna tråd verkar det som att det finns betydligt fler 944:or i förorter söder om Stockholm än på norra sidan
[quote="Petrus"]Vit 924 siktad ett par gånger vid Järva Krog ca 17:00... Körde själv min silvriga 944 och 924 borde ha siktat mig också. Antar att föraren hänger inte på forumet - åtminstone aktivt.
Når jag läsar denna tråd verkar det som att det finns betydligt fler 944:or i förorter söder om Stockholm än på norra sidan
P [/quote]
Om bilen kan ha varit silver kan det vara mín 924, såg din 944 där men kommer ej ihågom det var 924 lr någon annan bil jag körde!
Petrus wrote:Vit 924 siktad ett par gånger vid Järva Krog ca 17:00... Körde själv min silvriga 944 och 924 borde ha siktat mig också. Antar att föraren hänger inte på forumet - åtminstone aktivt.
P
Om bilen kan ha varit silver kan det vara mín 924, såg din 944 där men kommer ej ihågom det var 924 lr någon annan bil jag körde!
Jag är ganska så säker på att 924:n var vit. Hmm, kommer du inte ihåg vilken bil du körde?! Hehe... Då var det nog inte 924 du körde eftersom varje tur i en Porsche är ett minne för livet! Ha det bäst // Petrus