Jag efterlyser här med högupplösta bilder på bidrag nr.
2
6
11
13
21
22
Som ni ser saknas halva kalendern!
Om jag inte fått dessa orginal innan måndag, kommer jag tvingas att
välja andra bilder. Dvs. de bilder som kom på 13-18 plats i omröstningen!
Övriga bidrag som kommer att vara med i kalendern är följande:
1
4
7
8
9
24
Lägger upp en liten teaser...
Mvh Erol
-Siktar på 450 hk-
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Jag skickade Karl en högupplöst på tvåan (det är mitt foto) vet inte om han hann vidarebefodra det till dig dock, jag hade tyvärr inte tillgång till den förrän igår eftersom jag varit borta.
[url=http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=7109]Min biltråd - nya foton och lite annat... :)[/url]
Obizzz wrote:Jag skickade Karl en högupplöst på tvåan (det är mitt foto) vet inte om han hann vidarebefodra det till dig dock, jag hade tyvärr inte tillgång till den förrän igår eftersom jag varit borta.
Jadå!
Leksak: Porsche 944 S2 -90
Min bruks: BMW 320dT -08
Fruns bruks: BMW 120iAM -10
Sommarglid: BMW 320iM cab -99 (E36)
Obizzz wrote:Jag skickade Karl en högupplöst på tvåan (det är mitt foto) vet inte om han hann vidarebefodra det till dig dock, jag hade tyvärr inte tillgång till den förrän igår eftersom jag varit borta.
Jo, det har jag fått... Men dock de enda av de bilder som jag efterlyst!
Nu har jag fått alla bilder utom en, den bilden som jag inte har fått kommer att ersättas med en annan...
Om allt går enligt min vilja så kommer bställningen skickas under
morgondagen!
Detta innebär att ni som skall ha en kalender, beställ NU!!
/ Erol
-Siktar på 450 hk-
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.