tidigare wrote:Vill bara få lite koll på hur många kalendrar som skall beställas när vi har
enats om motiven! Priset kommer att landa på drygt 200:- per kalender.
Inget bindande i detta skede utan mest en intressekoll!
Det går även bra att komentera, ställa frågor m.m i denna tråd då vi vill
ha omröstningstråden fri från snack och endast röstning där.
Nu så har vi 12 bilder till kalendern!
Jag har bett om högupplösta bilder från de som bidragit med bilder, så fort
jag har fått alla bilder kommer jag att beställa kalendrar. Dock så skickas
inte beställningen före söndag för att ge er lite tid att beställa!
Detta innebär att alla ni som vill ha en kalender måste från och med idag
beställa till mig via PM. I det PM som ni skickar till mig skriver ni erat namn
& adress (ett telefonnummer kan vara bra) samt antal kalendrar som ni vill
beställa. OBS! Beställning via PM är bindande!
Priset kommer att bli något lägre än tidigare förväntat, dvs. 190:-per kalender + frakt.
Frågor besvaras i denna tråd!
Mvh Erol
-Siktar på 450 hk-
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Hade visst missat denna tråd... Vilka bilder är det som är med i kalendern nudå?
Antar att det inte blev någon bild på någon 924 med i kalendern eftersom jag inte fått någon förfrågan om att skicka in en högupplöst bild på min bil...
patand wrote:Hade visst missat denna tråd... Vilka bilder är det som är med i kalendern nudå?
Antar att det inte blev någon bild på någon 924 med i kalendern eftersom jag inte fått någon förfrågan om att skicka in en högupplöst bild på min bil...
Nope, tyvärr kom din bil på 14:e plats....
Ska presentera alla bilder innom kort!
/ Mvh Erol
-Siktar på 450 hk-
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Hur stor blir almanackan förresten? En almanacka i A4 format kan man ju beställa med vilka bilder man vill från t.ex www.fuji.se för lite lägre pris än det du fått tag i. Kanske borde du förhandla lite till med tryckeriet?
Pehr Johnsson wrote:Det blir samma format som förra årets!
Ok, då tycker jag man ska förhandla lite till om priset med de som trycker kalendern då det ju är drygt 20% billigare att beställa en kalender från fuji.se.
Erol wrote:Kalendern blir i A3 format utvecklad, dvs ungefär 30x45 cm och i det fallet
har vi fått ett bättre pris än vad Fuji erbjuder. Ca 25% billigare...
Ja då är priset bra! Tänkte nog lite bakvänt jag då jag tänkte att förra årets kalender var i A4 format, men det var ju faktiskt A3 utvikt det också.
Bra jobbat på priset således Erol!
Väntar bara på att få se vilka bilder som är med i kalendern nu innan jag bestämmer mig för att beställa eller inte.
Erol wrote:Ni som vill ha kalender, beställ så fort som möjligt![/b]
Jag vill se bilderna innan jag lägger beställning (jag har inte röstat i tråden dock), det är kanske fler som vill veta vad de får innan de lägger en bindande beställning.
Erol wrote:Ni som vill ha kalender, beställ så fort som möjligt![/b]
Jag vill se bilderna innan jag lägger beställning (jag har inte röstat i tråden dock), det är kanske fler som vill veta vad de får innan de lägger en bindande beställning.
Håller på och pysslar med bilderna nu, lägger upp dem i denna tråden ikväll/natt om det inte blir för sent...
/ Erol
-Siktar på 450 hk-