fridsten, det är inget som hindrar dig . det är dock tråkigt att inte få köra. Men det känns ju bra att sätta ihop grejerna sen iaf.
Johan, här är dom. Det är enda firman jag stött på här som gör saker till hobbymeckarpris. Iaf här i sthlm, många andra verkar blästra med guldpulver . Dock kanske du bor på andra sidan stan, där kanske det kan finnas annat.
Cédric wrote:Johan, här är dom. Det är enda firman jag stött på här som gör saker till hobbymeckarpris. Iaf här i sthlm, många andra verkar blästra med guldpulver . Dock kanske du bor på andra sidan stan, där kanske det kan finnas annat.
Wurren såg ju fräsch ut... Du har inte lust att låna eller hyra ut den en dag eller två (jag lovar att vara extremt rädd om den givetvis!). Vore intressant att testa den på min bil för att se om det verkligen är wurren som jag har problem med... det verkar ju så när far och jag experimenterar med de wurrar vi har liggandes men man blir inte riktigt klok på det.
Glöm inte bort att säga till nästa gång du ska beställa något från andra sidan pölen!
Bra idé !. Givetvis kan du få låna den. Jag behöver den inte på ett tag. Inte nu när garaget planeras upp. Nu när det ser ut som om det varit bar/restaurang/klubb hela sitt liv så vill alla låna garaget för fest. Usch...
Mycket generöst Cédric! Du kan väl säga till när du har tid för en bjudlunch eller gratis fika igen! Ska försöka skaka fram bältena också åt dig till dess.
Om inte säljaren ångrar sig eller något annat händer så kommer det att nån gång under kommande veckor trilla ner en komplett motor här...Den lite mer kostsamma vägen till att få köra i år. Jag har helt enkelt inte tid till allt som ska göras då skolan gör att det är svårt att ha ett liv vid sidan av. Och jag orkar absolut inte vänta ett år till. Får helt enkelt skruva ihop den andra motorn vid sidan av under sommaren. Så planen är nu att få lack i motorrumet och börja hänga i rovan nån gång under jullovet. Så planen är nu lite ändrad. Med lite tur kanske jag hinner riva och snygga till bakvagnen innan säsongen börjar. Där ska det ju monteras en justerbar krängare, andra stavar och blästra lacka som allt annat. Även bromsarna ska fixas till. Det är en hel del kvar. Speciellt i andra änden av bilen. Men nu ser jag ljuset iaf
Eftersom det finns väldigt få hela motorer liggandes å drällandes så vet ni nog vilken det är .. Johan, du va redan sist så du har inget å vara ledsen över ;);)