Hej igen, dags för en liten uppdatering, för en gångs skull. Efter 3 veckors konstant nötande i skolan från morgon till kväll inklusive helger så var jag för en gåns skull fri. Vilket gjorde att jag rullade iväg till garaget så fort jag fick chansen. Speciellt då farsan gnällt på mig för att han itne kan mål taket för min bil stått ivägen. Så vi tog tag i saken och monterade ihop fjäderbenen och drog dit en hög till med nylackade prylar. Va najs det är att klämma dit fräscha prylar, helt udnerbart !
Tyvärr ska det isär litegrann senare då hjullager ska bytas och kränignshämmarfäste moddas dit på bärarmarna. Men det kändes riktigt bra att åtminstone kunna rull bilen, tom styra

. Det vi inte drog dit var bromsar och nyrenoverade och repade ok med teflonslang. Men eftersom bilen ska stå ute några veckor under kalasfixandet i garaget så tänkte vi bespara så många delar som möjligt kylan och regnet. Jag har också gnuggat lite för att få det snyggt och vitt under huven, ett jäkla grisjobb som tar onödigt mycet tid och slutkörda fingrar. Samt att blocket är på väg till isblästraren, efter att råka kladda ner en garageport i oljegegga så tröttnade jag på att göra det själv. Kommer ändå inte bli bra..Ska försöka få loss lite mer tid att skruva men det är inte lätt...
Va osnygga prylarna ser ut när man fotar med blixt

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.