Va ute efter en schysst billig och bakhjulsdriven bil...
Började med att titta på en 944 2,5 -84 ;o)
Slutade på denna, saknar iofs AC som jag ville ha, men man kan tydligen inte få allt... Diffbroms hade osså vatt kul o ha...
Mycket att göra på den innan man är nöjd. Lååååång lista med todo's...
Va skulle man gjort utan internet och forumet...

Ska försöka ta några egna foto i helgen...
Bromsarna vibrerade vid bromsning så hela bilen pulserade... Efter ett test i bromsprovaren antog jag att d va skivorna bak som slatt sig... Nya införskaffades från malmö bromsservice... Skulle byta bakre bromsskivor i eftermiddags, Sista hjulmuttern (aluminium) gick av på mitten... *Suck* Bara fram med borrmaskinen. Efter 1,5 timmar så hade jag borrat bort nästan hela muttern och delar av fälgen men fast satt skiten... En stund senare så fick jag iaf loss d... Så nu blir d en ny skruv och hjulmutter...
Får ändå mecka ner alltihopa när nya handbromswirar ska monteras... Gick givetvis av innan besiktningen...
Växelspaken glappade så en ny pinne på växelspaken fick svetsas dit... Iaf något som gick smidigt...
Singel DTM slutröret kapades snabt som... Ersattes med ett ovalt tills nytt dönerör och vinkylare monterats
Bakluckan läcker i överkant, nån tönt som försökt limma d innan... ;o/
Förarstolen sönder i sittdynan, blir väl att ta fram symaskinen...
Svarvning av skivorna fram snarast
Byta klockan som inhandlades av Björn.C här på forumet
sänkning o nya fälgar
Toning av samtliga rutor, får hitta några besiktningsrutor innan bara...
Byte av lysdioderna i "låsknopparna" i dörrarna Rött va inne på 90-talet nu e d blått som gäller *asg*
Byta alla oljor
Byta packboxar i bakdiffen
Kolla statusen på Kamrem m.m (bytt 2004 inkl alla spännhjul)
Osv, osv...