patand wrote:Jag tycker märket kan sitta kvar... bilen har ju varit där och märket sitter på bilen.
Kollade tråden på Rejsa och de ortodoxa verkar anse att dekalen på bilen avser bilen och inte föraren, så alltså kan den få sitta kvar. Det är bara ett annat lite problem ... den sitter lite snett. Jag vågade inte nämna det för Robban, men så kan den ju inte sitta ... Det är väl nord-sydlig riktning enligt karta som gäller? *väldigt oroad Micke*
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Den är ruskigt låg. Skulle den vara lägre skulle det vara svårt att köra den på vanliga gator. Insåg snabbt att jag får ha koll på trottoarkanter och fartgupp.
Tack för bilderna Patrik!
Någon som vet var man hittar ett eluttag i avgångshallen på Skavsta?
Sjösgärd wrote:Någon som vet var man hittar ett eluttag i avgångshallen på Skavsta?
Ska finnas vid serveringen, om jag inte minns fel.
Hittade inget förrän det var dags att borda planet ... som var två timmar försenat pga dimma. Menade du före eller efter säkerhetskontrollen? Kan ju vara bra att veta till nästa gång.
Jag håller mig on topic. Kommer säkert att flyga till Hahn från Skavsta nångång för att ta mig till Ringen.
Erol wrote:
Ska finnas vid serveringen, om jag inte minns fel.
Hittade inget förrän det var dags att borda planet ... som var två timmar försenat pga dimma. Menade du före eller efter säkerhetskontrollen? Kan ju vara bra att veta till nästa gång.
Jag håller mig on topic. Kommer säkert att flyga till Hahn från Skavsta nångång för att ta mig till Ringen.
Innan säkerhetskontrollen! Har tillbringat åtskilliga timmar där...
Efter kontrollen har jag bara varit 1,5 minut, när jag sprang till planet, då jag var sen å inte planet! Så där vet jag inte.
/ Erol
-Siktar på 450 hk-
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.
Vilka snygga bilder på LIEBLING Patand.
Den parkeringen skulle man befinna sig på lite oftare......hela atmosfären där är ju som en drömtillvaro.
Frånkörd av 924 turbo på Mantorp........hmmm.......ja 1-0 till dig Patand men säg inget till nån annan....
Vänta bara till jag köper mera racebil.......då kanske jag hinner med dig där.....
Ha det gott
PCS/R # 9755
Varv på Ringen 22 st
Nu. 951 -89 Racerbilen IIII (201602- )
Fd. 924 -82 Fikaträff projektet (201508-201602)
Fd. Cayenne S -05 Vinterracern (201412-201504)
Fd. 944 S2 -90 Racerbilen III (201102-201506)
Fd. 911S/935 RSR 3,2 -74 Racerbilen II (201003-201101)
Fd. 968 CS -93 Sweet Blå Racerbilen I (200901-201001)
Fd. 968 CS -94 Liebling (200604-200810)