Pendlar mellan Uppsala och Solna och brukar aldrig se några 9x4, men idag!
Först 944 S2 caben som står i garaget i Solna, sen mötte jag en röd 944 på E4:an vid Stora Väsby (1730 tiden) för att sen köra om en svart 944 S2/turbo strax innan Knivsta. Alla dessa i detta skitväder vi hade.
Svart 968 clubsport (med komfortpaket men utan AC; en smått udda kombo) stod imorse måndag 1/10 parkerad mittemot H&M:s hus i Marievik, Liljeholmen, Stockholm. Fin bil med snygga fälgar!
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Körde bakom en äldre herre/manlig dam i en vinröd 924 med pålimmad vinge på väg mot Åtvidaberg i förrgår...
Jag blinkade och vederbörande höll på att köra av vägen.
Tror inte att han/hon fattade att vi hade liknande bilar...
Mörk silvrig 944 i Nacka Strand (Nuew estockholmo) idag runt kl 15? Vi möttes i korsningen vid Bilia och jag var passagerare i en vit Sittoträng med 6m rör på taket. Du hade en skön hund som åt flugor
Harpin wrote:Mörk silvrig 944 i Nacka Strand (Nuew estockholmo) idag runt kl 15? Vi möttes i korsningen vid Bilia och jag var passagerare i en vit Sittoträng med 6m rör på taket. Du hade en skön hund som åt flugor
I just got famous! Flugätaren gillar att åka med=)
Vit 944 targa i Täby Kyrkby. Parkerad på gatan utanför mitt hus.. Aldrig sett en frontmotor-porsche här förutom min. Framtida kompis?
944 Aut -84 (min första Porsche)
Audi Allroad 2,7 biturbo -01(bruksbil)
VW Caravelle 2,5 -95 (Crossbuss)
Porsche Cayenne -05 (jag vet... men den är skön..)
Mattias 924 wrote:
+1
Har kört över 100 mil den här veckan och vinkat åt en 944 cab mellan Askersund och Motala.
+1...
Körde över 100 mil ToR Borås - Öland med min i helgen, såg inte en enda Porsche ö h t
Verkar som de flesta ställt av tidigt i år. Jag körde nyligen 150 mil Sthlm-Ystad ToR utan att se någon Porsche, förutom den 924 Carrera GT jag provkörde!