Den va inte bara fin som F-n,den vann även ett pris.
Best in show performance
Robin Jonasson, Porsche 944 R
Grattis Robin,om du nu är här inne o läser
Mvh
Morgan Lundahl
Ingenting är bättre än Ferrari,Men Porsche är bättre än ingenting. Därför är Porsche bättre än Ferrari
------------------------------------------------------------------------------------------------
[url=http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=9676/]Mitt lilla projekt[/url]
Edit: Robin Jonasson, Porsche 944 R är en Turbo -89 om jag inte minns fel. Ska va byggd för 450hk nu. Har varit ute o följt hans arbete ända ifrån början. Slutresultatet blev ju F-n så snyggt. De va ju kul att han vann pris för den. Så va gilla ni den rosa?
Är Henrik Elgh ifrån Klippan som står bakom det bygget.
Mvh Lasse
Porsche 944 -85B Mogges gamla
Porsche 944 -85b med turbofront. Skrotad
Farsan 944 S2 Cab -90 Såld..
Morsan 944 S -87
Skåne/Strövelstorp
Lasse : Är Henrik Elgh ifrån Klippan som står bakom det bygget
Du har aldeles rätt att Elgen har hjälpt till precist som Jonas har, Vi 3 bygde bilen ihop, ingen har bidragit mer än någon annan, förutom att det är jag som äger bilen och har finansierat bygget.
Det var Elgens namn som stod på bilen på Elmia ja, av den anledningen att jag inte själv hadde möjlighet att vara där alla dagarna, och att köra det utställningsshovet inte är min grej, jag byggar hellre biler.
starter väldigt snart på nästa !
Porsche 944 1984
Dodge Van B250 1988
BMW M Roadster 2000
Subaru Legacy 2004
Citroen C3 2006
Dansken wrote:NineFourFour : det var ju trådigt att du tyckte att vårt bygge var en besvikelse men well kan ju inte göra alla nöjda, smaken är ju som baken
Vi fick en MYCKET positiv respons, specielt tjejerne tyckte om färgen .
Kan kanske tänke mig att våran bil inte är så uppskatad inom Porsche folket, inte alla som gillar att man byggar en Porsche om till en japslike.
Och Robins bil var fin som F-n ingen tvekan om det Nice work Robin.
Det jag inte gillade var väl mest inredningen, all plast samt installationen av högtalarna (nu verkade detta ju inte detta vara helt färdigt, så det blir nog bättre).
Exteriört ser den bra ut, men jag gillade inte riktigt de klena, vita backspeglarna.
Det hade varit kul med en förklaring vad elektroniken i bilen kan göra samt om det finns någon kul funktion!