På Vinterdäcken är det 175/70 R13 och det är väl minsta fälgen som går på, annars är det en ganska universiallt bultcirkel på 4/100. så många fälgar fungerar.
Prövade för ca 10min sedan hur det var att köra den på lite snö och så med sommardäcken och jag blev grymt överraskad, det skulle kunna gå att köra me sommardäck vintern ut som nog måste ses som ett gott tecken

.
Ähh, fin och fin bil, jag ser det hela som en mycket rolig upplevelse och nån gång måste man ju byta bil för att testa lite annat. vad som jag inte gillar med bilen är att den är rostig, vilket är så jobbigt och tråkigt att åtgärda. Men jag känner mig beredd på en slaktning av den bilen av nästan ren nyfikenhet att se hur nästa bil är att ha. (är inne på min 5:e bil nu)
Rensningskväll låter mycket mysigt och bästa platsen känns ändå som hemma hos mig då vi kan ställa sakerna där också, rensningen kan vara så omfattande som det går, bara det kan återställas.
Stolarna är ganska skålade som de är men om någon har något liggandes så vore det ju trevligt. Dekaler kanske också vore något att investera i? 944forum dekalen eller något?
Om någon från världens ände (Patand) orkar masa sig hit till Åkersberga så kan jag nog kosta på mig att bjuda honom på lite kaffe eventuellt ostbågar om vi har några i lagret

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.