Skulle bli förvånad om ägaren läser här på 944 sverige, men det vore ju kul iof!

Alright... på det sättet... spännande dock med alla mystiska bilar som egentligen inte finns. Jag kommer att döpa om min kärra till 951 KMRB när den är "klar". Det kommer säkert att dyka upp någon som har sett bilen i trafiken och funderar på vad 951 KMRB emblemet står för modell...emm wrote:Petrus:
Ingen aning vad som skiljer tyvärr, edit* hittade http://www.944sverige.com/forum/viewtop ... sc&start=0
Karl:
Tack för infon, ska försöka få tag på killen som har 944R här i Malmö o locka hit honom =)
KM-RacerbladeGLind wrote:Ja, vad står KMRB för? =)
Hehe... mystikern Petrus behåller några hemligheter för sig själv...patand wrote:KM-RacerbladeGLind wrote:Ja, vad står KMRB för? =)
Men vad KM står för i detta sammanhan vete sjutton... eller Petrus...
..inte jag men kanske någon erkänner om du skriver upp namnet på gatan eller stadsdelen... (nu är jag en sån´ där smart ass som jag egentligen inte vill vara...)j.g wrote:parkerade just min bil i garaget. och går sen hem och wtf? där står den på gatan? 1 sek senare inser även en sån som jag att det inte är min bilalltså en röd turbo (utan turbomärket) på "min" gata. vem är den skyldige?
broberg wrote:KM = Knivmannen .. eller har jag fel?
Users browsing this forum: No registered users