Härligt med lite nya kommentarer!

Det gillar jag.
Jag har sån kärlek för denna bil att jag kan hålla på hur mkt som helst med den.. farsan frågade t.om om jag går på knark för att jag mekat så jäkla mkt.. Även idag har jag mekat..
Inköpslistan idag:
8liter Mobil 1 formel1olja eller vad de nu heter, bästa jag kunde hitta.
Oljefilter.
4st bosch värstingtändstift (gratis av meca)
Packningssats till slavcylindern (gratis av meca)
Så nu har jag bytt packningarna till slavcylindern som sitter ovanför startmotorn. Trodde först huvudcylindern var den som satt fast vid torpedväggen så jag blev galen när jag trodde att de var fel grejjer jag fått..
men de visade sig att det vart rätt ändå.. hehe.. Tur i oturen =)
Så nu funkar bilen kanon och om någon lyckas starta min bil nu utan min hjälp så blir jag imponerad
Får oljefiltret imorgon så jag ska iväg och byta oljan och oljefilter imorgon, samt fixa höger sidoblinkers.
Även installera huvudströmbrytare utanpå på vänster framskärm.
Satt på lite sponsdekaler av meca också.
Sen på torsdag så blir det besiktning.. 147dB låter den från avgassystemet.. Men med han som ska besikta min bil så lär det inte bli några problem.. Ska ju som sagt bygga om systemet (rättare sagt ZZ-motors) helt gratis. Så det blir godkänt för banracing.
Jupp, helt klart roligare med sällskap. Får man mer grejjer gjort också utan att tappa intresse.
F-n vad tid det tog att lufta kopplingen... efter 10minuters pumpande så var den likadan som från början.. Sen började det hända grejjer och blev bara bättre och bättre

Så nu funkar allt som det ska i stort sett...
Fick lite roliga blickar när jag hade rejshjälmen på mig när jag åkte iväg första gången för i år
Kan säga att bilfan går som F-n nu, pirr i magen när man trycker på

fast det släpper lite väl när det är blött ute.. hela 2an ut och halva 3an.. hehe..
Och så ska jag byta framdäck imorgon med..
Sen är den klar för besiktningen tills på torsdag
Har tyvärr inga nya bilder.. får dra ut någon dag när det inte regnar och det är bra väder med min fotograf och ta några fina bilder

The locals treat you bad, or they treat you good, but you can’t ignore the fact that they treat you different. Because you are different.