Som Pär skriver är nog Höstracet på knutan som jag skulle rekomendera för dig som åker långt. Det hade varit jättekul att se din bil igen på ett race

Anledningen att jag inte tog upp de punkterna är för att jag dels redan har gnällt tillräckligt om chassiet och däcken, så det tänker jag inte göra mer förrän jag har gjort något åt detpatand wrote:Du missade ju de viktiga detaljerna: Hur gick det? Hur kändes bilen?
Haha, det var en utomordentligt bra ursäkt. Frågan är om jag inte hade hoppat över slalomen för att få köra fete-gocart...968EVO wrote:Jag får väl se till att testa slalom dåMen jag körde gocart i torsdags, Rotax Max 125cc. Nuuuu snackar vi roligt kan jag meddela!! Attans vad det går med 30 hk i en cart
![]()
Vi ses!
//Björn
Jadu Patrik, jag skulle kunna försvara mig med att följande saker har försvunnit fån fronten:patand wrote:Ser bra ut Eddie! Visste inte att det fanns så många olika gråa nyanser iof... 4 st olika ser det ut som att du har på din bil...
Nu blev jag ju iaf lite inspirerad att lägga igen lyktspolarhålen på min front också... men det är väl mest bling iof, hål väger ju mindre än spackel...
Tackar, bockar och bugar Mattias!Mattias wrote:Hej Eddie.
Kul att du fått fart på åket igen, synd bara att man ine kunde vara med på Ljungbyhed. Fina bilder på din hemmsida.
Lycka till
Mattias
Users browsing this forum: No registered users