Detta forum, precis som i princip alla andra forum, har drabbats av den utspridda forum-döden. Mer eller mindre blivit utkonkurrerade av andra plattformar och beteenden.
Detta forumet upplever jag dock som mycket mindre drabbat än en del andra forum jag är medlem på.
Jag är med på ett flertal av de svenska musik och hifi-forumen och där är trafiken och trycket idag nere på enstaka procent av vad det var under glansdagarna.
Sen tycker jag mig se den sjunkande aktiviteten gällande 944or även på slalomkörningar med pcs. I väst har vi i bästa fall ett par frontmotorbilar med på slalom, bilarna åldras, de som sitter på välvårdade juveler är mer rädda om sina bilar idag och förvaltar kanske snarare än utvecklar. Många bilar verkar gå/ha gått till banracingprojekt och tyvärr har en hel del bilar gått mot skroten pga ålder och kostnad att reparera.
Sen är det nog delvis en generationsfråga, många som var väldigt aktiva när jag klev in i 944världen har idag småbarn, hus, karriärer etc som också pockar på tid och uppmärksamhet på ett annat sätt än för 10 år sen.
Jag har ju rent faktiskt lämnat frontmotorerna bakom mig, men jag läser fortfarande här rätt så ofta då det är ett väldigt trevligt forum och hade jag bara haft plats hade jag skaffat en 944 igen då de är så underbara bilar.