Ja, visst är det bra gjortRhodin-Gbg wrote:Snyggt kjolpaket på denna 944:a....jag måste verkligen gratulera dig till hur du lyckats få den att likna en 911!
Visste ju att just den här modellen anses vara den "råaste" av GT3:or och trodde att jag skulle uppskatta detta.patand wrote:Är den nervös och spårar våldsamt trots rätt hjulbinklar och däcksbredder alltså? Låter ju inte så kul.
Porsche och rätt däck verkar vara viktigare än vad man kan tro, N-märkning och samma däck fram och bak tycks vara en regel man inte ska bryta.Rikard wrote:Jag har sett ljuset![]()
Bytte till nya bakdäck, mjukade upp krängningshämmaren bak och styvade upp dämparna. Blev en helt annan bil! Nu går den mycket stadigare och balansen är betydligt bättre, gick att stå på ordentligt i rondellerna![]()
Nu är det nästan så att jag önskar att 944:an inte går att laga tills nästa helg![]()
Fortsättning följer..........
Låter kanon! Det gäller att ha rätt inställningar!Rikard wrote:Jag har sett ljuset![]()
Bytte till nya bakdäck, mjukade upp krängningshämmaren bak och styvade upp dämparna. Blev en helt annan bil! Nu går den mycket stadigare och balansen är betydligt bättre, gick att stå på ordentligt i rondellerna![]()
Users browsing this forum: No registered users