såg en vit 944 85B i brunna idag vid 9:00 trodde de va 220HK först =P men regnumret stämde inte.
Porsche 951 -86
VW Amarok 2012
Polaris PRO RMK 800 -12
KTM 250 exc Sixdays 2016
Honda CB900F2 -82 "Nuderacer"
(Den som har mest saker när han dör vinner )
Grön 944 i norrgående riktning ungefär utanför älvsjömässan. Ljusen uppe och jag vinkade utan svar. Undertecknad körde silvrig 924.
People who want to own a status symbol--as opposed to people who buy a car they actually enjoy driving--don't always recognize 924s as true Porsches. I don't blame them. Nothing destroys a good status symbol like affordability.
JonasK wrote:Mötte en röd 968 på E-vägen mellan Strängnäs och Eskilstuna idag. Flashade med ljuset men fick ingen respons.
Jodå, jag vinkade tillbaka ungefär samtidigt som du passerade. Råkade titta ner på något, stereon antagligen, precis innan du flashade med ljuset så jag såg dig lite sent.
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
JonasK wrote:Mötte en röd 968 på E-vägen mellan Strängnäs och Eskilstuna idag. Flashade med ljuset men fick ingen respons.
Jodå, jag vinkade tillbaka ungefär samtidigt som du passerade. Råkade titta ner på något, stereon antagligen, precis innan du flashade med ljuset så jag såg dig lite sent.
Mötte Bobos föredetta 944 S2 (tyvärr kommer jag inte ihåg vem som köpte den) när jag var på väg hem från Stockholm för några dagar seedan (kan det ha varit i söndags?) Fordonet siktades körandes norrut på E4:an vid Järna.