Bathory wrote:Det kallas fördelarlock

Tack för den... men jag tänkte mer på de grejer som ligger precis vid växelkorset.
Bathory wrote:Det kallas fördelarlock
Jodå, det var ju en del utvändig rost och länkaget var rejält slitet men efter lite stålborstande ser det ganska bra ut. Jag lider lite av samma åkomma som Bobo (och ganska många andra här misstänker jag) och har lite svårt att skruva dit smutsiga eller rostiga delar på bilen. Det återstår lite småfix plus att jag väntar på några tätningar till länkaget men sedan skall jag byta växellåda i bilen så att jag kan provköra den...Henrik Gårblad wrote:Hur verkar växellådan du köpt av mej hoppas att de något som går att använda mvh Henrik
Bra där!s99kalle wrote:Jag lider lite av samma åkomma som Bobo...
Samma här om "bild bekymret". Lägger varje sommar ut 400-500 bilder på olika bil sidor. Fått två på min egna i rörelse, sen 2011.. Så Knutan blev det bara några få mobil bilder. Kanske har nån film på dig med. Funderar på att fota mer i sommar men vara mer strikt med bilderna.s99kalle wrote:Tack för bilderna, saknar bra bilder på bilen när den rör sig...
Jag har bytt växelkorset på orginallådan också tidigare och jag tycker att växellänkaget blev riktigt tight och fint efter det. Av olika anledningar har jag inte hunnit byta lådan än så jag vet inte om det blir någon skillnad mot orginallådan.
Users browsing this forum: No registered users