Såg en grå metallic 951 alt. S2 med en vit stripe på tröskeln och 968 vinge i rondellen mellan Eketrägatan och Biskopsgården på Hisingen kl 07:20. Den såg väldigt fin ut! Jag satt i bussen på väg till jobbet.
Vet precis vad du menar... det där ser man ofta när man pendlar i Stockholmstrafiken, väldigt många nyare bilar som verkar ha blinkers som tillbehör eller äldre bilar med förmodat trasiga lampor...
Vet precis vad du menar... det där ser man ofta när man pendlar i Stockholmstrafiken, väldigt många nyare bilar som verkar ha blinkers som tillbehör eller äldre bilar med förmodat trasiga lampor...
928an bakblinkers var som ett disco. Men han svängde ju in på Statoil säkert enbart för att köpa en ny lampa och ligga där o kräla o byta.
Mina funkar iaf. Det testades i veckan
Mötte Petrus tidigt på morgonen vid Kungens kurva söder om Stockholm häromdagen. Jag åkte norrut på E4an på hojjen och Petrus i sin blåa 944 Turbo åkte söderut.
Såg nyss (vid 18-tiden) en silver/beige S2 alt. Turbo vid Linnéplatsen i Göteborg. Den blev bogserad av en vit Audi och precis i rondellen så gick linan av. Den såg fin ut, synd att den inte körde för egen maskin!
patand wrote:Mötte Petrus tidigt på morgonen vid Kungens kurva söder om Stockholm häromdagen. Jag åkte norrut på E4an på hojjen och Petrus i sin blåa 944 Turbo åkte söderut.
Ja! Jag var på väg till fabriken i Etuna!
Last edited by Petrus on 2013-09-05 20:55:49, edited 1 time in total.