Framvagn nere. Det blir de röda 937 M030 framfjädrarna på 28N/mm som kortas ett par centimeter plus Koni Sport. Framkrängare M030 26,8mm och 951 M030 fjäderbenslagringar. Bromsarna ska få nya packningar, stålomspunna bromsslangar och banbelägg sitter på. Sebroskivorna är nya och lager är justerade. Tog bort bromsskjöldarna för kylning och så såg de bara rostiga och trista ut.
Motorn är på backen. Svänghjulet är lättat max på baksidan och så mycket jag vågade på ytterkanten, gissar 4mm. Nya markeringar vid 0, 10 och 36 grader. Ny AP koppling och Sachslamell från Utzon(Tack Sven

). WUR genomgången, den visade konstant 5bar ovh var fullständigt igenproppad. Nedra grenrör ligger på Posten, det ska kortas ner vilket flyttar avstämningen uppåt. Toppen har plastats då kanalerna var heltokiga, grytan är igenlagd. Insuget är portat då det är för trångt i förhållnade till kanalen. Weber redline 60mm spjäll löser den andra flaskhalsen. Hoppas att motorn är tillbaks i bilen till helgen.
Bakvagnen har två problem. Hjullås utan nyckel. Ska som om det blir borr med svinpitt, svets eller däcksverkstad. Får se när det finns tid till uppgradering.