968 -93 | Projekt brödraskapet - Såld
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: 968 -93 | Projekt brödraskapet - Finare o finare...
Blev en resa ner till 968an som står Kalmartrakten i torsdags morse och hem igen i går kväll.
Resans syfte var att lägga tid på mek av 968an för att få bytt torsionsröret vars ena bärarmsfäste är lite stukat.
Tog 1 1/2 dag att montera ner och byta till ett annat torsionsrör och sen montera tillbaka det hela. Gick fortare att montera än att demontera. Vid demonteringen funderade jag på olika sätt att ta ner prylarna, och det slutade med att allt som hängde på tuben fick följa med ner i ett svep.
Det knepigaste var nog handbromswiren, det blev att låta wiren sitta kvar tills tuben kommit ner en bit. Då fick man bra med plats för att montera bort den.
Vid monteringen sattes först handbromswiren tillbaka på tuben och sen monterades det paketet i bilen. Sen åkte bärarmar osv på plats.
Nu är det bara hålla tummarna för att det går att få till hjulinställningarna bak nu. Ronnie skulle kolla upp var i kalmartrakten det finns någon som grejar porschebakvagnar. PCS finns väl i Kalmar så det är kanske ett vettigt ställe?
Vi väntar också på att huv och front skall komma tillbaka från lackerare sen skall det monteras och bilen skall besiktas snarast och sen är det kanske dags för en säljesannons snart... om någon är intresserad redan nu så hör av er.
Resans syfte var att lägga tid på mek av 968an för att få bytt torsionsröret vars ena bärarmsfäste är lite stukat.
Tog 1 1/2 dag att montera ner och byta till ett annat torsionsrör och sen montera tillbaka det hela. Gick fortare att montera än att demontera. Vid demonteringen funderade jag på olika sätt att ta ner prylarna, och det slutade med att allt som hängde på tuben fick följa med ner i ett svep.
Det knepigaste var nog handbromswiren, det blev att låta wiren sitta kvar tills tuben kommit ner en bit. Då fick man bra med plats för att montera bort den.
Vid monteringen sattes först handbromswiren tillbaka på tuben och sen monterades det paketet i bilen. Sen åkte bärarmar osv på plats.
Nu är det bara hålla tummarna för att det går att få till hjulinställningarna bak nu. Ronnie skulle kolla upp var i kalmartrakten det finns någon som grejar porschebakvagnar. PCS finns väl i Kalmar så det är kanske ett vettigt ställe?
Vi väntar också på att huv och front skall komma tillbaka från lackerare sen skall det monteras och bilen skall besiktas snarast och sen är det kanske dags för en säljesannons snart... om någon är intresserad redan nu så hör av er.
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: 968 -93 | Projekt brödraskapet - Finare o finare...
Här kommer några nytagna bilder (från igår kväll) med nylackade fronten och huven på plats. Vad tycks?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
-
- Turbo-Poster
- Posts: 669
- Joined: 2008-10-25 07:03:10
- Bilmodell: 993 C2
- Location: Hyssna / Katrineholm
- Contact:
Re: 968 -93 | Projekt brödraskapet - Finare o finare...
patand wrote:Här kommer några nytagna bilder (från igår kväll) med nylackade fronten och huven på plats. Vad tycks?



Riktigt fin!
Nordic Jack 993 Carrera 2
Fd. 944 S 88:A
Fd. 944 S 87:A
Fd. 944 S 88:A
Fd. 944 S 87:A
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: 968 -93 | Projekt brödraskapet - Finare o finare...
watp wrote:Riktigt fin!

Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
- Jappe
- Turbo-Poster
- Posts: 628
- Joined: 2004-07-08 19:06:54
- Telefon: 0705619738
- Bilmodell: 968 CS, 944 S
- Årsmodell: 1994
- Location: Skövde
- Contact:
Re: 968 -93 | Projekt brödraskapet - Nytagna bilder!
Bra jobbat Patrik, mycket snyggt. 

- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
[quote="Jappe"]Bra jobbat Patrik, mycket snyggt.[/quote]
Tack!
Bilen är nybesiktad utan anmärkning igår.
En stund innan besiktning var den inne för fyrhjulsinställning hos en kille som påstod sig kunna Porsche...Men han hade ingen aning om hur man ställer bakvagnen utan strulade bara till det. Slutade med att Ronnie får åka dit igen med egentillverkat toejusteringsverktyg och med instruktioner utskriva från detta forum.
Skulle iaf inte behöva betala för nytt besök...
Tack!

Bilen är nybesiktad utan anmärkning igår.
En stund innan besiktning var den inne för fyrhjulsinställning hos en kille som påstod sig kunna Porsche...Men han hade ingen aning om hur man ställer bakvagnen utan strulade bara till det. Slutade med att Ronnie får åka dit igen med egentillverkat toejusteringsverktyg och med instruktioner utskriva från detta forum.
Skulle iaf inte behöva betala för nytt besök...
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: 968 -93 | Projekt brödraskapet - Nytagna bilder!
Så har en annons kommit upp nu då:
forum/viewtopic.php?f=6&t=25059" onclick="window.open(this.href);return false;
Och här kommer lite fler bilder (de är också med i säljesannonsen men ville samla de i tråden också):







forum/viewtopic.php?f=6&t=25059" onclick="window.open(this.href);return false;
Och här kommer lite fler bilder (de är också med i säljesannonsen men ville samla de i tråden också):







Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: 968 -93 | Projekt brödraskapet - Till Salu!
Här var det länge sedan man skrev något. Men nu har det hänt lite igen, även om det har varit visst intresse på annonsen så är den ännu osåld och nu när våren är här så kändes det dags att göra vid lite av de grejer som jag låtit bero lite för länge.
Först och främst var det ju att hämta batteriet och sätta i det för att se om den skulle starta efter 7-8 månaders stillestånd. Den startade verkligen direkt, har aldrig varit med om att någon bil som stått så länge startat så snabbt. Kändes som den startade på mindre än ett halvt varv på startmotorn.
La ur handbromsen och väntade mig lite motstånd från fastnade bromsbackar när jag skulle backa ut från vinterparkeringen. Men icke sa nicke, det var som att bilen var parkerad igår, inget låg emot! Det enda som avslöjade att den stått still öht var ytrost på bromskivorna runt om. Imponerande.
Med god hjälp från far så har detta gjorts idag:
1. Fixade lite mer toe in i bakvagnen. Nu går bilen riktigt bra på vägen. Är det spårigt så kan den vandra lite, men det tänker jag skylla på de breda bakdäcken. Är vägen hyfsat plan så går den fin fint.
2. Fixat med centrallåset, läser man tidigare i denna tråden så ser man att det gick bra att låsa från förardörren men när man låste upp från förardörren så låste den inte upp passagerardörren och larmet gick när man klev in. Nu funkar det bra att låsa upp båda dörrarna från förardörren. Hittade egentligen inget fel, utan provade bara att flytta centrallåsmotorn lite grann. Det märkliga är att nu funkar det istället inte att låsa från förarsidan, passagerardörren förblir olåst då. Men det är ju iaf ett steg i rätt riktning att man inte drar igång larmet när man låser upp och kliver in på förarsidan... får se om man kan få ordning så det låser som det ska också. Kan ju vara något strul i passagerardörren nu kanske.
3. Dragit åt framhjulslagren (höger fram behövdes verkligen).
4. Justerat låspinnarna för bakluckan så den numera inte glappar och därmed inte låter illa längre när man kör på grusväg (jag gillar verkligen inte när det är gnissel och skrammel i bilen).
5. Putsade upp motorrummet som hade fått lite oxid på diverse aluminium delar under vintern.
6. Nya torkarblad köptes och monterades (gummit på de gamla hade börjat separera).
Sammanlagt blev det nog 5-6 mil körning idag (fram och tillbaka till Fars garage som var skönt att krypa in i när det regnade + en liten extra sväng) och bilen går fint i motorn, växlarna glider i, kopplingen tar perfekt och det är ett härligt åk!
Nästa mektillfälle (i morgon?) skall jag montera av alla bromsskivor, då far lovat att svarva dem för att få bort lite vibrationer vid inbromsning.
Önskar man kunde behålla den, den är ju fin och går bra, men tiden och pengarna räcker helt enkelt inte för att ha kvar den.
Först och främst var det ju att hämta batteriet och sätta i det för att se om den skulle starta efter 7-8 månaders stillestånd. Den startade verkligen direkt, har aldrig varit med om att någon bil som stått så länge startat så snabbt. Kändes som den startade på mindre än ett halvt varv på startmotorn.

La ur handbromsen och väntade mig lite motstånd från fastnade bromsbackar när jag skulle backa ut från vinterparkeringen. Men icke sa nicke, det var som att bilen var parkerad igår, inget låg emot! Det enda som avslöjade att den stått still öht var ytrost på bromskivorna runt om. Imponerande.

Med god hjälp från far så har detta gjorts idag:
1. Fixade lite mer toe in i bakvagnen. Nu går bilen riktigt bra på vägen. Är det spårigt så kan den vandra lite, men det tänker jag skylla på de breda bakdäcken. Är vägen hyfsat plan så går den fin fint.
2. Fixat med centrallåset, läser man tidigare i denna tråden så ser man att det gick bra att låsa från förardörren men när man låste upp från förardörren så låste den inte upp passagerardörren och larmet gick när man klev in. Nu funkar det bra att låsa upp båda dörrarna från förardörren. Hittade egentligen inget fel, utan provade bara att flytta centrallåsmotorn lite grann. Det märkliga är att nu funkar det istället inte att låsa från förarsidan, passagerardörren förblir olåst då. Men det är ju iaf ett steg i rätt riktning att man inte drar igång larmet när man låser upp och kliver in på förarsidan... får se om man kan få ordning så det låser som det ska också. Kan ju vara något strul i passagerardörren nu kanske.

3. Dragit åt framhjulslagren (höger fram behövdes verkligen).
4. Justerat låspinnarna för bakluckan så den numera inte glappar och därmed inte låter illa längre när man kör på grusväg (jag gillar verkligen inte när det är gnissel och skrammel i bilen).
5. Putsade upp motorrummet som hade fått lite oxid på diverse aluminium delar under vintern.
6. Nya torkarblad köptes och monterades (gummit på de gamla hade börjat separera).

Sammanlagt blev det nog 5-6 mil körning idag (fram och tillbaka till Fars garage som var skönt att krypa in i när det regnade + en liten extra sväng) och bilen går fint i motorn, växlarna glider i, kopplingen tar perfekt och det är ett härligt åk!
Nästa mektillfälle (i morgon?) skall jag montera av alla bromsskivor, då far lovat att svarva dem för att få bort lite vibrationer vid inbromsning.
Önskar man kunde behålla den, den är ju fin och går bra, men tiden och pengarna räcker helt enkelt inte för att ha kvar den.
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Har ju glömt att berätta om en fadäs i vintras. Förra våren skaffade jag en begagnad snöslunga. Fick fixa lite med den för att den skulle funka så självklart skulle den användas så snart det blev tillräckligt med snö på marken i vintras.
Första (och enda gången denna vinter) som jag körde den. Den funkade bra, dock hängde sig framdrivningen vid något tillfälle i någon sekund efter att man släppt spaken om man inte samtidigt släppte spaken för rotationen.
Tyvärr resulterade en av de där överraskande fördröjningarna i att jag inte han stanna i tid bakom 968an och då blev det lite repor.
Inte någon allvarlig skada, men irriterande på en bil som annars är fin i lacken.
Blir väl att få det lackat och fixat om inte bilen säljs snart till någon som hellre fixar det själv.
Första (och enda gången denna vinter) som jag körde den. Den funkade bra, dock hängde sig framdrivningen vid något tillfälle i någon sekund efter att man släppt spaken om man inte samtidigt släppte spaken för rotationen.
Tyvärr resulterade en av de där överraskande fördröjningarna i att jag inte han stanna i tid bakom 968an och då blev det lite repor.

Inte någon allvarlig skada, men irriterande på en bil som annars är fin i lacken.

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: Re:
Jo det är nog det tyvärr. Går troligen att få det bättre med polering men inte helt bra.watp wrote:Är det för djupa repor för att polera![]()
Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Nu funkar centrallåset som det ska!
Behövde nog bara motioneras lite för jag hittade aldrig något fel.
Beslöt att vänta med bromsskivorna tills far vet att han har tid att svarva dem. Vill inte ha bilen stå på pallbockar på obestämd tid.
Så det blev vårtvätt istället:

Beslöt att vänta med bromsskivorna tills far vet att han har tid att svarva dem. Vill inte ha bilen stå på pallbockar på obestämd tid.
Så det blev vårtvätt istället:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- patand
- Moderator & Raceputte
- Posts: 25403
- Joined: 2004-05-03 14:00:48
- Bilmodell: 924 Turbo
- Årsmodell: 1980
- Location: Oxelösund
- Contact:
Re: 968 -93 | Projekt brödraskapet - Till Salu!
Har hänt lite igen.
Bromsskivorna är svarvade och bromsarna funkar numera bra!
Har polerat på vinterfadäsen och nu måste man ha falkögon för att se var den skadan är.
Blev mycket bättre!
Har också varit förbi PC för att få airbaglampan släkt. Den började lysa i samband med en fix av tutan. Misstänkte att det inte var något egentligt fel utan hängde ihop med att man varit och rotat bakom paneler och osv.
Nåväl, tog bilen till jobbet i går och svängde förbi PC i Smista som i stort sett ligger på vägen hem. Hämtade upp ett par packningar jag beställt till Matsens bil (kostnad 65kr och då köpte jag dubbel uppsättning) och passade samtidigt på att fråga om de kunde koppla in 968an till datorn och släcka felkoder så airbaglampan släcktes.
Det gick fint att göra det på dropin, skulle bara ta några minuter sa killen som jobbade på "reservdelar".
- Om jag får nyckeln så kör jag in den.
In i verkstaden kördes bilen, sen gick jag och väntade och väntade... ca 30 minuter senare kommer bilen utrullandes och backas upp framför utgången (snygg gest tycker jag). Jag går och möter reservdelskillen som var den som körde in och ut verkstaden med bilen.
Patrik - Gick det bra?
Killen - Jadå, den enda felkod som fanns var att det var fel på airbaglampan. Ingen indikering på något fel på själva airbagen.
Patrik - Men det gick att släcka lampan.
Killen - Jadå, inga problem.
Patrik - Perfekt! Vad vill du ha för detta då?
Killen - Äh, ingenting.
Patrik - Va, är det säkert?!
Killen - Jadå det är lugnt.
Patrik - Tack så mycket!
Killen - Varsågod, kör försiktigt.
Ibland blir man förvånad över hur billigt det är med Porsche..
Å vilken service!
Bromsskivorna är svarvade och bromsarna funkar numera bra!

Har polerat på vinterfadäsen och nu måste man ha falkögon för att se var den skadan är.

Har också varit förbi PC för att få airbaglampan släkt. Den började lysa i samband med en fix av tutan. Misstänkte att det inte var något egentligt fel utan hängde ihop med att man varit och rotat bakom paneler och osv.
Nåväl, tog bilen till jobbet i går och svängde förbi PC i Smista som i stort sett ligger på vägen hem. Hämtade upp ett par packningar jag beställt till Matsens bil (kostnad 65kr och då köpte jag dubbel uppsättning) och passade samtidigt på att fråga om de kunde koppla in 968an till datorn och släcka felkoder så airbaglampan släcktes.
Det gick fint att göra det på dropin, skulle bara ta några minuter sa killen som jobbade på "reservdelar".

In i verkstaden kördes bilen, sen gick jag och väntade och väntade... ca 30 minuter senare kommer bilen utrullandes och backas upp framför utgången (snygg gest tycker jag). Jag går och möter reservdelskillen som var den som körde in och ut verkstaden med bilen.
Patrik - Gick det bra?
Killen - Jadå, den enda felkod som fanns var att det var fel på airbaglampan. Ingen indikering på något fel på själva airbagen.
Patrik - Men det gick att släcka lampan.
Killen - Jadå, inga problem.
Patrik - Perfekt! Vad vill du ha för detta då?
Killen - Äh, ingenting.
Patrik - Va, är det säkert?!
Killen - Jadå det är lugnt.
Patrik - Tack så mycket!
Killen - Varsågod, kör försiktigt.
Ibland blir man förvånad över hur billigt det är med Porsche..

Patrik PCS #9071
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
http://www.patandracing.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avanceradforarkurs.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sponsorer: http://www.utzon.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.racingdekaler.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 931|Club Sport
Porsche 931|Nr 2 [SÅLD]
Porsche 924/944 Bieber Cab [SÅLD]
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot]