Kimi blir skoj att se.
Är det några fler än jag som är F1 nörd (entuast)här.
MVH
Dennis
Räknas man som nörd om man har livetiming på när man kollar på F1?porschedennis wrote:F-n vad gött nästa helg drar F1 igång, jag kissar nästan ner mig![]()
Kimi blir skoj att se.
MVH
Dennis
Nu förstår jag inte? Varför skulle man inte ha livetiming på när man kollar på loppet? Hur ska man annars ha koll? Finns det de som inte har live timing på datorn/plattan när de kollar på loppet?[Bobo] wrote:Räknas man som nörd om man har livetiming på när man kollar på F1?porschedennis wrote:F-n vad gött nästa helg drar F1 igång, jag kissar nästan ner mig![]()
Kimi blir skoj att se.
MVH
Dennis
Bobo
Om du inte följt med de senaste åren kommer du bli positivt överraskad!patand wrote:Har inte följt F1 nämnvärt de senaste åren. Men nu när Kimi är tillbaka vore det kanske kul att kolla igen.
Vilken kanal följer man F1 bäst på (gratis ska det vara förståss...) och hur får man denna livetiming ni snackar om?
Så lite så.patand wrote:Tack Bobo för informationen!
Får försöka kika på första loppen på något sätt då.
BBCs sändning kanske man kan se på någon av BBC kanalerna jag har... vilken kanal är det som gäller i så fall?
Jag har aldrig gjort slag i saken och åkt iväg och kollat live...igloo wrote:Självklart är man nörd på området![]()
Har följt F1 så länge jag kan minnas och följer samtliga träningspass, kval och race på Viasat Motor. Ser även minst ett lopp live per år. I år är Barcelona bokat och klart och jag hoppas även kunna åka till Spa där jag varit förut.
Fantastiskt kul att Kimi kommer tillbaka och av vintertesterna att döma får vi säkert se honom på pallen.
Kombinera ringen med F1 har länge varit en plan och tanken med att åka till Spa senare i år är att åka Porschen ner och ta ringen på vägen hem. Det är ju trots allt bara ca 8 mil mellan ringen och Spa[Bobo] wrote:Jag har aldrig gjort slag i saken och åkt iväg och kollat live...igloo wrote:Självklart är man nörd på området![]()
Har följt F1 så länge jag kan minnas och följer samtliga träningspass, kval och race på Viasat Motor. Ser även minst ett lopp live per år. I år är Barcelona bokat och klart och jag hoppas även kunna åka till Spa där jag varit förut.
Fantastiskt kul att Kimi kommer tillbaka och av vintertesterna att döma får vi säkert se honom på pallen.Men jag har knappt missat ett enda lopp på 15 år.
Känner att det börjar bli dags att ta en bilsemester neråt och beta av alla dom där sakerna som man inte kan göra hemma... Man kanske skulle kombinera körning på "ringen" med F1?!![]()
Jag har saknat Kimi.. Jag hade höga förväntningar på Schumacher när han kom tillbaka, kanske inte reslutatmässigt, men jag hade hoppats på lite mer spektakulär körning..
Hoppas Kimi kan bjuda på liet gamla takter i den nya bilen.. Såg honom på Top Gear i söndags, han verkar vara i högform... Åtminståne mentalt.
Bobo
Jeremy: Have you been hard at work training to come back?[Bobo] wrote:Såg honom på Top Gear i söndags, han verkar vara i högform... Åtminståne mentalt.
patand wrote:Har inte följt F1 nämnvärt de senaste åren. Men nu när Kimi är tillbaka vore det kanske kul att kolla igen.
Vilken kanal följer man F1 bäst på (gratis ska det vara förståss...) och hur får man denna livetiming ni snackar om?
Är det denna? http://www.f1-sales.com/jagr3.htm" onclick="window.open(this.href);return false;porschedennis wrote:För övrigt tror jag att jag hittat en bil att köpa. det kommer mer om den snart hoppas jag.
Users browsing this forum: No registered users