Kan även vara en omp om inte alla dom är blåeloxerade i ekrarna
944N/A -84 (ut86) införskaffad av mig: maj 2003 (såld :(
Audi 100 Avant -94
www.laphroaig.com best in Whisky
http://webshop.cp-service.se customdelar turbo, grenrör, insug, avgas feritta, mm mm. titta in och se...
www.xlanderracing.se carrera cup
Skönt att du gillade deras rattar!
Googlade dock företaget och det var mycket trista diskussioner på forumen så det fick bli till att betala extra för postförkott. Verkar inte som om man kan lite på dem fullt ut.
[size=84][b]Mvh John Johansson[/b][/size]
[size=84][b]www.garaget.org/mrjohn[/b][/size]
Beställde en där för kanske 1 månad sen . Funkade kalas! bra leverans tider osv..ratten är riktigt bra helnöjd, mjuk o fin mocka, tutknappen kändes lite för mkt budget bara . så jag satte i ett annat centrum och flytta på tutan, så var det problemet ur världen.
MEN köp inte snapoffen dels bygger det för mkt, men framförallt är det riktigt risig kvalité, glappar o har sig . men man kan inte förvänta sig så mycket av så här billiga saker..
Nygren wrote:MEN köp inte snapoffen dels bygger det för mkt, men framförallt är det riktigt risig kvalité, glappar o har sig . men man kan inte förvänta sig så mycket av så här billiga saker..
Va?! Jag har snapoff på min bil och det finns inte minsta glapp! Snappoff har väl alltid haft bra kvalité på sina grejer så vitt jag vet?
Spännande. Jag beställde moccaratten som bygger ut 95mm och kompletterade med ett rattnav från Luigi och en distans. Vet inte om den kommer behövas men den kostade 149kr så då är det bara att passa på.
Efter allt skriveri på olika forum om ridetech så skall det bli kul att se om paketet kommer som det skall och innehåller rätt prylar
Återkommer med status om kvalitetsintryck och leverans.
[size=84][b]Mvh John Johansson[/b][/size]
[size=84][b]www.garaget.org/mrjohn[/b][/size]
Nygren wrote:MEN köp inte snapoffen dels bygger det för mkt, men framförallt är det riktigt risig kvalité, glappar o har sig . men man kan inte förvänta sig så mycket av så här billiga saker..
Va?! Jag har snapoff på min bil och det finns inte minsta glapp! Snappoff har väl alltid haft bra kvalité på sina grejer så vitt jag vet?
Det är inte en äkta Snap-Off, det är en snabbkoppling med samma typ av funktion men med annan konstruktion.
Edit: Alla termosar är inte tillverkade av Thermos.
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«