Bathory wrote:Körde hem en underbar Porsche-väg idag.
Körde ifrån Lilla Edet förbi Hjärtum mot Trollhättan.
Var tvungen att ringa min bror på vägen & säga till honom om denna väg & hur bra den skulle vara att köra med Porscharna.
Då möter jag en vit 944 med Carrerra GT lampor.
Fler än jag som upptäckt den vägen
Jag blev hur glad som helst
Någon härifrån?
Sven
Det är nog Overdriver, som nyligen blivit med Porsche 951. Vi var på Kinnekulle ring idag
Mötte en röd 968 i Eskilstuna i Söndags, dock alldeles för förvirrad för att hinna hälsa. Var det månne maxx?
Mötte en vit 944 s2 eller turbo någonstans mellan västerås/eskilstuna och örebro-hållet idag.
Tux wrote:Mötte en röd 968 i Eskilstuna i Söndags, dock alldeles för förvirrad för att hinna hälsa. Var det månne maxx?
Mötte en vit 944 s2 eller turbo någonstans mellan västerås/eskilstuna och örebro-hållet idag.
Möjligen? Troligtvis! Vilken tid? Var? Mötte ett antal porschar under helgen och har glömt var och när.
»Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt«
Tux wrote:Mötte en röd 968 i Eskilstuna i Söndags, dock alldeles för förvirrad för att hinna hälsa. Var det månne maxx?
Möjligen? Troligtvis! Vilken tid? Var? Mötte ett antal porschar under helgen och har glömt var och när.
Borde varit runt 18-1830tiden? Körde vägen genom stan norrut mot västerås.
Någon som vill kännas vid eller känner till en champagnemetallic 944 Turbo med feta fälgar från någon variant av 997:an och som rullar i Halmstad? Riktigt snygg bil i alla fall. Verkar vara välskött också.
Anton Nidsjö.
Mazda Mx-5 -92 med raceprepp
PCS#10373B
Mötte en vit 944, hann dock inte se mer exakt i mörkret, klockan 21.01 på väg 55/56 vid avfarten mot Hävla och Rejmyre. 944:an var på väg mot Norrköping, och jag i firmabilen skulle hem till Etuna. Dessutom träffade jag en blå 924 tidigare under dagen i Eskilstuna, gemensamt vinkande...
Abz
Bor ihop med Nia, 944 N/A -84
Ringenvarv: 300 + IRL, allt för många i sim.
Ruggigt insatt i brandskydd av alla de slag
[color=#0000BF]www.sbaassistans.se[/color]
En mörkgrå 944 N/A med cockie cutters LOL xxx...idag på Södermälarstrand, svängde upp mot Hornsgatan. Själv satt jag i min annonyma Allakustik stripade Primastar.
Patrik Fernqvist wrote:Svart S2 svängde av från E4 vid Hallunda igår vid 16.30 tiden. Såg fin ut!
/Patrik
Var de den som hade lite racenummer på rutorna och ganska mycket sänkt såg jag den också. Satt en troligtvis Syriantjej i den. Kul med kvinnor som kör med stil!