Öhhhh... nej på det...SebStein wrote:Kör försiktigt

Skämt o sido, klart jag ska köra försiktigt så inget händer men bilen måste få jobba lite också.

Öhhhh... nej på det...SebStein wrote:Kör försiktigt
Gissar att "pax" dörren är någon slags Göteborgska för passagerardörren...Bosse wrote:Jomen.....
Då har du felet på paxdörren. "Motorn" där öppnar inte dörren. Du öppnar och låser låset inkl brytaren med nyckeln när du när du brukar paxdörren. Lyssna i pasxdörren när du låser/öppnar från förardörren.
Ger mig tusan på att det är som det var på min bil. Avhoppad plastlänk.
Felet jag hadde är lika som ditt.
Bosse
ABSOLUT! En hel del kvar för att få den i riktigt bra skick (torra lister, lackskrap osv) men allt känns å mycket lättare än byråkratin!CS wrote:Måste vara skönt att äntligen vara "i mål"?
Det vore ju en lagom "inkörningstur" kanske.friite wrote:Hoppas att du kan ta en liten tur med den hit någon helg.
Grattis !patand wrote:Bilder kan man ju aldrig få för många i en biltråd, så här kommer två stycken från strax innan besiktningen startade:
Synd att behöva byta tillbaka till den tråkiga skadade 968 originalfälgarna, passar ju riktigt bra med CUP3 på bilen. Eller vad tycker ni?
Vi letar fälgar nu..
Förstår det!Berand wrote:Nu ser jag fram mot ett ledigt garage.
Tack!Jappe wrote:Grattis !
968:an ser riktigt bra ut med Cup 3 fälgarna.
Allting är ju relativt... "nyligen" i detta fallet är 2007-11-25. Har inte fyllt i ny bensin då det är över halv tank kvar, lika bra köra upp den först.CS wrote:Om bilen stått så att den utsatts för temperaturväxlingar, kan fukt i oljor och bensin fällas ut som vatten, men efter som alla vätskor byttes nydligen och du säkert fyllt i ny bensin, så bör det inte vara några problem alls.
Users browsing this forum: No registered users