Är det någon som har några tips, eller kanske till och med har ett räcke att sälja?
Där sitter det en viktlåda på min bil och en niotumsfälg är för bred, så tyvärr fungerar det inte.Fredrik Nyqvist wrote:Jag har ingen koll om det här funkar utan "tänker högt" ; i reservdelsbaljans bakre del sitter tre stycken saker som reservdäcket monteras mot (skruvas fast i den i mitten). Om man kapar bort de tre sakerna så kanske man kan få in ett däck där och på så vis få plats med de tre resterande i skuffen?
Haha, nej riktigt så välutrustad är inte min bil.Henka wrote:Har inte alla både räcke och dragkrok?![]()
Är din bil så lätt så du måste vikta ner den? Eller vad är en viktlåda?maxcarlsson wrote:Där sitter det en viktlåda på min bil
Med motorn så felplacerad måste man lägga 50kg bly i baljan för att få den balanseradpatand wrote:Är din bil så lätt så du måste vikta ner den? Eller vad är en viktlåda?maxcarlsson wrote:Där sitter det en viktlåda på min bil
Jo, men är 50-50 idealt?posse944 wrote:men är inte 944:an välbalanserad från början, DVS ca 50-50 fram och bak?
Users browsing this forum: No registered users