Dock är ju vissa dokument väldigt stora (968ans verkstadshandbok är det enskilt största dokumentet och är på 235Mb) så man får ju ha lite tålamod fortfarande.
Hoppas ni får nytta av förbättringen!

För er som inte varit in på sidan så kan jag berätta att där finns godsaker till 924, 944 och 968 (tyvärr dåligt med 928 grejer, men lägger gärna upp om någon har verkstadshandbok m.m till den modellen också). Adressen till hemsidan är som tidigare: www.patandracing.se och man går in under dokument för att ladda ner dessa godsaker!

För att det inte ska bli diskussion (igen) om att jag gör reklam för sidan så säger jag på en gång att sidan är INTE byggd för att jag ska tjäna pengar på den utan för att samla nyttig info om våra bilar och även (när jag har orken att skriva något) ha lite dagbok över vad som händer angående mina bilar och racingintresset. Länkar med reklam och annat komersiellt som finns på sidan är för att gynna mina sponsorer. Samt att jag har med reklam från google för att försöka gå lite mindre back på att driva sidan, inget vinstintresse alltså.