Har vid ett par tillfällen sett en guld/beige färgad 944a i Vagnhärad. Första tillfället var i fredags då jag med min 931a kom ikapp den på gamla E4an mellan sjön Sillen och Vagnhärad. Körde om den och då hakade den på fram till Vagnhärad där den svängde vänster vid OKQ8 och jag åkte rakt fram.
I går såg jag den parkerad framför pizzeria Mira i Vagnhärad.
Jag blev idag (fredag) omkörd av en grå 968 cab på motorvägen söderut mellan Nyköping och Norrköping vid 12.50. Jag hann faktiskt få fram kameran, som aldrig ligger långt bort..
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Tjonken on 2010-02-21 17:27:53, edited 1 time in total.
"For every difficult, complicated and complex problem there is a simple, easy to understand wrong answer" - John Gall
Jesper von Wowern wrote:Hehe - förstår att Du inte körde Porsche. Eller att Du stod på taket
Nog för att jag är ganska lång, men riktigt SÅ lång är jag inte. Jag rattade min 620hk Scania, som vanligt när jag möter en frontmotor-Porsche. Men jag brukar vinka glatt ändå.
"For every difficult, complicated and complex problem there is a simple, easy to understand wrong answer" - John Gall
Såg en röd 44 i mora nu med cup 2 fälgar parkerad vid norra utfarten
944N/A -84 (ut86) införskaffad av mig: maj 2003 (såld :(
Audi 100 Avant -94
www.laphroaig.com best in Whisky
http://webshop.cp-service.se customdelar turbo, grenrör, insug, avgas feritta, mm mm. titta in och se...
www.xlanderracing.se carrera cup
Mötte en orange 944 med vit stötfångare fram idag strax innan lunch i Lindome centrum. Såg väldigt välvårdat ut och lät bra!
Under samma cykeltur så höll jag på att cykla över en gul Lambo Diablo. Den körde väldigt sakta i en korsning och jag rundade en bil som skymde den så jag såg den väldigt sent. Med tanke på hur låg den är och hur den ser ut i fronten så skulle det inte varit något problem för mig att helt enkelt ta rakaste vägen över bilen =)