Det var jag detA944T wrote:Mötte en grå 944 N/A med regnr AOEXXX på Ulvsundavägen, Bromma, Stockholm vid 0744 imorse.

JDr wrote:Högsbo
DP hade en del plastkit även till 928!PT944 wrote:Jag såg en märklig porshe idag en 928/929 ombyggd till 935 eller vad det nu skulle föreställa synd att jag inte hade kameran med jag skall försöka ta en bild på den
Jag var precis där, haha, så jag kan flika in att Högsbo i Västra Frölunda (GBG) är det som avses.patand wrote:JDr wrote:HögsboBorås, Falköping, Kinda, Kungälv, Lilla Edet, Uddevalla, Ulricehamn, Vaggeryd
![]()
Då var det den informationen som saknades. Hoppas vi kan upprätthålla den höga standarden i tråden nu!bill b wrote:Jag var precis där, haha, så jag kan flika in att Högsbo i Västra Frölunda (GBG) är det som avses.
hmmm knepigt... jag visste iaf inte att Staffanstorp var en kommun och när jag sökte på hitta.se fanns det en hel del förslag. Vagnhärad fanns bara ett förslag på t.ex (Vagnhärad, TROSA)...Pehr Johnsson wrote:Jag har ingen aning om hur det är med Högsbo. Men Staffanstorp är som Fredrik syftar på är ju trots allt en kommun och inte en liten by strax innan en avkrok.
Vad ska man skriva i fallet Staffanstorp som eniro "Staffanstorp, STAFFANSTORP" eller "Staffanstorp, SKÅNE" eller Staffanstorp, Söder om Lund??
Malmö finns ju som:
Malmö, MALMÖ
Malmö, LJUNGBY
Malmö, KATRINEHOLM
Users browsing this forum: No registered users