dörrarna är samma till 924,968,944 nej tyvär så har jag inte läppen till 968an har läppen du tänker på fast till 944 men om du snittar o plastar den lite så går den att böja till så att den passar .
Har du ett kit för att flytta upp styrracket också motsvarande som du flyttar nedre infpunkten? Och - är det för att få bättre geometri du flyttar upp punkten? Hur blir det i såna fall med den anti-effekt du får? (anti-antidive, dvs bilen kommer att växla över mycket last på framhjulen --> ostadig vid inbromsning) Tål den bakre leden den ökade snedställningen eller är det ett krav att köra med dina bärarmar? Ser himla intressant ut iaf.
jag har inte gjort något kit till styrningen ännu men det kommer
och sedan så har jag inte flyttat upp några fäst punkter fram utan jag mont i org har endast förlängt tappen mellan spindeln o länkarmen.
krängaren har jag tänkt att montera i fjäderbenet för att få rätt utväxling och för att minska belastningen på länkarmarna.
på bakvagnen har jag däremot flyttat upp bakvagnen ca 1" men jag mont fortfarande i alla org fäst punkter.
/Magnus/
Anders: Skicka mig ett mail så fixar vi något porrigt
Jon Eriksson
[url=http://www.jerd.se]JE Racing DynamiX[/url]
[url=http://www.waspracing.se]Wasp Racing[/url]
---------------------
Motto: "I'm going to live forever.. or die trying"
[url=http://944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6676]951:an[/url]