patand wrote:Listan har nu två namn...Pehr Johnsson wrote:Välkommen till Patands svarta lista för oss som tramapat i klaveret och skrivit något galet om 924/931![]()
![]()
Pehr Johansson
Lars "Spånet" Gustavsson

patand wrote:Listan har nu två namn...Pehr Johnsson wrote:Välkommen till Patands svarta lista för oss som tramapat i klaveret och skrivit något galet om 924/931![]()
![]()
Pehr Johansson
Lars "Spånet" Gustavsson
Du menar trimmade bubblor?Spånet wrote:Han är bara avundsjuk på oss med "riktiga" Porschar![]()
![]()
Det går tyvärr inte, bilen är förnärvarande helt urriven och står på bockar inför vinterns förvandling.Per Huzell wrote:Du kan ju alltid ställa ut den på Automobils 80-tals träff.
Den och du själv i Miami Vice-stuk känns ju helt rätt.
Tack, bilder kommer när det finns något vettigt att visa. En trimmad bubbla utan inredning, huv, motorhuv och hjul är inget att dregla över precisGoran wrote:
Lycka till med bilen och lite fler bilder tack.
Goran
Då känner du inte mig.Spånet wrote:Tack, bilder kommer när det finns något vettigt att visa. En trimmad bubbla utan inredning, huv, motorhuv och hjul är inget att dregla över precisGoran wrote:
Lycka till med bilen och lite fler bilder tack.
Goran
Då är du som jagGoran wrote:Då känner du inte mig.Spånet wrote: Tack, bilder kommer när det finns något vettigt att visa. En trimmad bubbla utan inredning, huv, motorhuv och hjul är inget att dregla över precis![]()
Vad för bromsar?
Motorkonfiguration? Skicket?
Hjulupphängningar?
Lättningar?
Måste jag fortsätta eller har du fattat nu?![]()
![]()
Tror inte jag är ensam på detta forumet
mvh
Goran
Håller tummarna!Spånet wrote:Sen ska det nog brumma.
Users browsing this forum: Bing [Bot]