F-n också, jag skulle öppna passagerasidans dörr från förarsidan utan att först ha satt mig, jag lutade mig fram och jag min j-a klantskalle tog stöd med näven på sittdynan och då brast sömmen mellan tyget och skinnet
Går det att fixa på något sätt tro ? Är det någon som som lagat sätet?
I såfall hur
Om det bara är sömmen mellan sittdynan och sidorna som har spruckit är det inga problem att laga det. Jag lämnade en stol från en 924 som jag hade för några år sedan med just den defekten till en sadelmakare och han fixade den utan problem. Stolen måste dock tas ut ur bilen innan den kan lagas.
Anton Nidsjö.
Mazda Mx-5 -92 med raceprepp
PCS#10373B
Anton N wrote:Om det bara är sömmen mellan sittdynan och sidorna som har spruckit är det inga problem att laga det. Jag lämnade en stol från en 924 som jag hade för några år sedan med just den defekten till en sadelmakare och han fixade den utan problem. Stolen måste dock tas ut ur bilen innan den kan lagas.
Hej Anton
Förstår att det blev bra att lämna in stolen, kommer du ihåg vad det kostade ungefär ?
När jag lämnade in min stol var det en specialdeal (=0 kr) eftersom min pappa fick en skada efter inbrott åtgärdad i sin bil på samma gång. Kan tänka mig att det kostar ett par hundra, max en femhundring.
Mvh
Anton Nidsjö.
Mazda Mx-5 -92 med raceprepp
PCS#10373B