Turbo-Puh wrote:
Ska vi nånsin ha en chans att komma ikapp Patand så får vi inte vara för sparsmakade med vad vi skriver.........eller hur ofta. Keep sending!
/Anders
Äh! Den fjollan postar ju mindre än tio inlägg per dag i snitt....
wennergren wrote: du har nog rätt. jag lär mig så sakteliga.
mvh filip
Dåså. Saker och ting har ju en tendens att förstärkas och missförstås på nätet (se längst ner i min signatur). Jag tror inte Pehr menade något illa alls.
Heders go' vänner.
Nä jag menar inget illa alls!!
Ibland dyker det upp liknande trådar (som den där med tjejerna i bikini som kört fast i gyttjan med en 944) stup i kvarten, och då kan man ju fortsätta i den befintliga istället för att ha ett gäng små!
Pehr Johnsson wrote: Ibland dyker det upp liknande trådar (som den där med tjejerna i bikini som kört fast i gyttjan med en 944) stup i kvarten, och då kan man ju fortsätta i den befintliga istället för att ha ett gäng små!
Fast den var ju ett dåligt exempel eftersom den ALDRIG kan komma upp för många gånger!
Mattias - förr känd som turbo-puh...
Livrädd med stil. Har ingen Porsche längre.
Pehr Johnsson wrote: Ibland dyker det upp liknande trådar (som den där med tjejerna i bikini som kört fast i gyttjan med en 944) stup i kvarten, och då kan man ju fortsätta i den befintliga istället för att ha ett gäng små!
Fast den var ju ett dåligt exempel eftersom den ALDRIG kan komma upp för många gånger!
Pehr Johnsson wrote:Då har du alltså haft din vecka nu då. Då kan du med gott samvete ställa in den där skottlandstrippen som kanske krockar med såtenästräffen!
min bil finns Youtube.. om man söker på Weglin.. en snabb skymt av iaf...
944N/A -84 (ut86) införskaffad av mig: maj 2003 (såld :(
Audi 100 Avant -94
www.laphroaig.com best in Whisky
http://webshop.cp-service.se customdelar turbo, grenrör, insug, avgas feritta, mm mm. titta in och se...
www.xlanderracing.se carrera cup
Patrik Sjöberg hade en Vit-pearl 944 turbo med oxblodsinredning första delen av regnummret var MOA men sen minns jag inte siffrorna.
Åkte med den och tyckte den var ruggigt snabb på den tiden.
: )
PORSCHE, Probably the best car in the world.
WWW.AUTOLAB.NU (under ombyggnad)
Officiell ITS FUN sponsor
Aktuellt: Lanserar inom kort modernaste formen av GPS spårning till din bil.
PCS #8090