2 veckor.
Råkade törna emot ett fast föremål, takluckan lixom hoppade bort, vi hittade den aldrig.
Båda airbagarna gick.
Bilen finns nu tyvärr inte kvar.
Torsen diff, M030, fetbromsar, AC, 10t mil, 95a.
Fantastisk bil

Skall bilen repareras eller är den på något skrot? Växellådan skulle ju kunna vara intressant.Anders K wrote:Det här är den bil jag haft kortast tid.
2 veckor.
Råkade törna emot ett fast föremål, takluckan lixom hoppade bort, vi hittade den aldrig.
Båda airbagarna gick.
Fantastisk bil
Way beyond repair.Erppa wrote:Skall bilen repareras eller är den på något skrot? Växellådan skulle ju kunna vara intressant.Anders K wrote:Det här är den bil jag haft kortast tid.
2 veckor.
Båda airbagarna gick.
Fantastisk bil
Hmmm konstigt att jag inte minns den... jag bodde ju i Vagnhärad även på den tiden och var ju iaf 3 år gammal... borde ju minnas en Porsche tycker man...Bej wrote:Stämmer bra
Jasså det är den du ska köra ifrån Johan med ?Bej wrote:Mycket konstigt, vart i V-härad bodde du?? vi bode på Nygårdsplatån. Enda Porschen i Vagnhärad, oj vad jag fick utstå mycket spe. På den tiden fanns det 1200 Porschar i Sverige inkl. tävlings bilarna.
Ev. köper jag en 924 martini imorgon, håller den vad säljaren säger så tar jag den.
Users browsing this forum: No registered users