Bilen har blivit lite blingad med fälgar från cabben:
Stänkskärmarna var lackade när jag köpte bilen. Om det var så original eller ej vet jag inte, men troligen var det inte lackat original då det inte är så på den andra 931 karossen jag har ståendes hemma. Dock tycker jag det är snyggare med lackade, så det är bara positivt tycker jag!Prillan wrote:Har du lackat "stänkskärmarna" bak själv eller är det orginal?
Tack!Karl Birgander wrote:Fint, nu kanske du kan använda bilen lite då?
Tyvärr är ju inte lacken på min bil så fin som den ser ut på bilderna... fick bla ett klarlacksläpp på förardörren då jag tog bort sifferdekalerna...Prillan wrote:Kan inte annat än instämma. Börjar bli allt mer sugen på att fixa till lacken på min egna bil, man blir så deprimerad av att köra runt i en bil med skabbig lack.
patand wrote:Men så i förrgår när jag åkte hem från jobbet (använder porschen 3 sista dagarna innan semestern då Audin behöver nytt hjullager)
Karl Birgander wrote:![]()
![]()
Så bra att den kommer till nytta också!
Gör inte nån ful ovana av det bara!
Ja jag funderade på samma sak när jag tog av locket. Mittelektroden såg ju nästan ny ut.Berand wrote:Hej Patrik.
Jag har kollat på dina bilder av fördelarlocket och jag undrar hur det har kunnat bli SÅ mycket koldamm trots att mittelektroden inte verkar vara nämnvärt sliten. Det är ju bara den som är gjord av graftliknande material.
Users browsing this forum: No registered users