Jag leder iallafall över honom på rejsa trots att han varit medlem längre

Obizzz wrote:Hmm appropå det.. Karl köpte 944 bara någon månad innan mig ändå har han nästan 3000 poster och jag bara runt 120
Hur många är i en särskild tråd?Obizzz wrote:Jag leder iallafall över honom på rejsa trots att han varit medlem längre
Obizzz wrote:Hur många procent av mina inlägg som ligger i the 49:th... ska vi nog inte ta upp
ligger nog en del i förra bloggtråden också
Fast du har ju bara 8.89 inlägg per dag...patand wrote:Näe jag har för lite fritid... måste ju svara på alla inlägg från er trevliga forumbesökare!emm wrote:LOL!
Det är fortfarande ca 17 inlägg per dag... du har för mycket fritid patand
Ja jag vet att det är lite tunt ibland... semestrar osv...Pehr Johnsson wrote:Fast du har ju bara 8.89 inlägg per dag...![]()
Jag måste också tillägga att Patrik är en väldigt trevlig prick.Eddie Varvstopp wrote:Nä!FSN wrote:Ni som har träffat Patand IRL är han lika pratglad då med???![]()
Tack Eddie!Eddie Varvstopp wrote:Jag måste också tillägga att Patrik är en väldigt trevlig prick.
Jag vet hur det var när detta forumet skapades och faktum är att Patrik har bidragit till att det har varit liv här på forumet. Jag tror hans flitiga postande (alt. ordbajsande om man vill vara elak![]()
) har varit positivt för forumets tillväxt
.
Så tack till dig Patrik för dina insatser här på forumet.
Jo så är det nog, ett litet forum som detta behöver en dragande kraft, ordbajs eller eller inte. Kraften hater patand.Eddie Varvstopp wrote:Jag tror hans flitiga postande (alt. ordbajsande om man vill vara elak![]()
) har varit positivt för forumets tillväxt
.
Nåja... nu ska vi inte säga för mycket här...Pehr Johnsson wrote:Kraften hater patand.
Users browsing this forum: Google [Bot]