Försöker du få allt sponsrat?patand wrote:Sponsring åt mig någon?!

Försöker du få allt sponsrat?patand wrote:Sponsring åt mig någon?!
Självklart!Karl Birgander wrote:Försöker du få allt sponsrat?
Ja... om jag får bytt passagerarstolen så är den nog lättare än den som sitter där idag (original)...Pehr Johnsson wrote:Patand: Kommer du att köra snabbare med bling-stolar?![]()
![]()
Jo det är ju sant, men då börjar jag nog med att styva upp den först!!Spånet wrote:Man måste ju börja någonstansFreddan wrote:Riktigt läckra stolar...... synd bara att resten av min bil inte är rejsig nog ens i närheten av stolarna.
Fredrik![]()
Lars G
Jag som försöker övertala migsjälv att jag kan ha dom pengarna till annat kul.Gråtand wrote:Men skaffar du en ordentlig stol så gör det ju inget om det kränger lite, du kommer ju sitta som limmad i stolen ändåFreddan wrote: Jo det är ju sant, men då börjar jag nog med att styva upp den först!!![]()
Fredrik.
//Fredrik
Kanske ett förtydligande när det gäller de broderade loggorna.gurra wrote:Grymt snyggt med loggorna!!
Jag har ikväll monterat om förarstolen. På de ställbara skenorna som satt på orginalstolarna satte jag de fästen som jag köpte till stolarna. Det krävs lite slipning för att hålen skall passa. Detta innebär att stolen nu är justerbar i längsled, vilket är en förutsättning om fler än en skall köra bilen och få en bra körställning.Pehr Johnsson wrote:Hur var det med skenorna, är de "bolt on" eller krävs det modifikation??
Man blir ju riktigt sugen!!
Bosse, det är iget problem med att få olika "design" på stolarna vid gruppköpet, bara vi är tillräkligt tydliga på hur varje stol ska se ut.Bosse wrote:Kanske ett förtydligande när det gäller de broderade loggorna.gurra wrote:Grymt snyggt med loggorna!!
Porsche loggan hadde Bimarco i "lager"
968 CS loggan skickade vi med beställningen i form av vecktorgrafik fil.
Så det är fullt möjligt att få med Porsche logga och t.ex. Turbo eller 944S2 loggan på. Eller kanske namn.
Det är nog svårt att få olika loggor vid gruppköp skulle jag tro.
Bosse
Users browsing this forum: No registered users