Code: Select all
Obs! Denna omröstningen betyder inte att detta forumet ska bli en plats för en massa plåtgamar och olycksfåglar. Det är mer en fråga om hurvida vi ska censurera bilder på bilar som blivit skadade i race eller inte.
Code: Select all
Obs! Denna omröstningen betyder inte att detta forumet ska bli en plats för en massa plåtgamar och olycksfåglar. Det är mer en fråga om hurvida vi ska censurera bilder på bilar som blivit skadade i race eller inte.
Ja.. glada bilar vill vi se.. men ta bort de krockade bilarna snarast är du snäll!!Spånet wrote:Lite bilder på glada bilar då!Highway wrote:snälla ta bort bilderna på dom krockade bilarna dom hör inte hemma här!
Förstår inte vad som är så farlig med att få se resultatet av något som hände på ett PCSR race?Jon80 wrote:men ta bort de krockade bilarna snarast är du snäll!!
JAg instämmer!snugge wrote:jag är emot all typ av censur.![]()
plåtskador eller inte, varför skulle dessa bilder plockas bort? detta hör väl verkligen hemma på ett forum som detta. eller är det tabu att prata om vad som kan/har gått fel i ett forum som handlar om bankörning?!?
Det var precis det jag menade... att det är skillnad på banmöten och race! Bra talat Fredrik!FSN wrote:Det är en sak att lägga ut bilder på olyckor vid banmöten bland annat pga den något oklara försäkringsfrågan men bilder från riktigt arrangerade race där alla är införstådda med vad som gäller är helt OK tycker jag (eftersom det är banmöte samma dag så kan man skriva att bilderna är från PCSRs race).
Håller helt med, vad tycker ni andra att bilderna tillför forumet och varför vill ni se kraschade bilar?Anna E wrote:Tycker att bilderna inte hör hemma på entusiastforum eftersom det känns som att vältra sig i annans olycka. Ni som inte håller med kanske ska hålla er till andra forum.
Jag tror inte att någon här vill vältra sig i andras olycka utan att vi vill se vad riskerna är med vad vi pysslar med.Anna E wrote:Tycker att bilderna inte hör hemma på entusiastforum eftersom det känns som att vältra sig i annans olycka. Ni som inte håller med kanske ska hålla er till andra forum.
För min del handlar det inte öht om att välta mig i annans olycka. Tvärtom är det för att man får förståelse för hur tråkigt det kan gå om något litet går snett som jag tycker det är ok att lägga upp bilderna. Rent utbildande syfte alltså.Highway wrote:Håller helt med, vad tycker ni andra att bilderna tillför forumet och varför vill ni se kraschade bilar?Anna E wrote:Tycker att bilderna inte hör hemma på entusiastforum eftersom det känns som att vältra sig i annans olycka. Ni som inte håller med kanske ska hålla er till andra forum.
Det är självklart upp till var och en vilka bilder man vill lägga ut.easec wrote:Det finns ingen anledning till att lägga in denna typ av bilder. Jag har själv många sådana bilder , men dessa behåller jag för mig själv.
Bara tänka sig själv i deras situation, jobbat hela vintern och sedan är detta arbete borta. Dessutom sköna slantar som kan användas till annat.
Nä, bort med dessa bilder och låt dem stanna på era respektive hårddiskar.
Users browsing this forum: No registered users