på gummilister...
Skulle behöva tips på snygga gummilister att montera i överkant på kjolarna, som
skyddar karossen från repor samt att det kommer in smuts mellan kaross och
kjol, dessutom ser det lite bättre ut.

Mvh Erol
Inte speciellt sugen på silicon på lackade ytor!DLS wrote:fog skum
Nä lägg en tunn sträng av silikon (utan ättika)
Nja... 968:ans kjolar är tvådelade, dessutom så är det kanske inte det billigate att köpa Kederlistpatand wrote:Finns ju original 968 lister. Borde ju passa fint även på en 944a med 968ans sidokjolar?
Jo, jag har kommit fram till att det får bli Kederlist, såg att de hade sådan för 40:-/meter, åHasse wrote:Jag köpte Kederlist på Örebro Agenturaffär.
Bra tips. Kan vi kanske använda istället för original torra lister som sitter på 968an.notetoself wrote:Swedol är din vän. 17 kr/m. Skärmlist EL-36440.
Köpte själv sån igår till mina breddare.
Gör gärna det, jag har fortfarande inte handlat/bestämt mig.marazas wrote:Original list har annan form...
Jag har nya omonterade så jag ska försöka ta bild på formen.
Köpt på PC? Pris?marazas wrote:Jag har nya omonterade så jag ska försöka ta bild på formen.
Hur långa är dessa?marazas wrote:Jag köpte den på ferdinand.se men jag tror att utzon hade dem också.
Det heter kederlist mellan sidokjol/kaross och kostade 116kr/st.
Här är bilderna:
Oki, tack då vet jag. Mina kjolar är i ett stycke...marazas wrote:De är delade. De här är bara de långa listerna. Sedan finns det två kortare för framdelen men de har samma form.
Users browsing this forum: Bing [Bot]