hm kommer inte ihåg hur det är med bosch stiften, har för mig att dom har en annan skala än ngk
jag kör med ngk 7:or som rek till trimmade 944:or
edit
hittade detta:
Till exempel är det så att Bosch har en sifferskala som innebär att ju högre numret är, desto varmare stift. Hos NGK är det tvärtom – högre nummer betyder kallare stift &
Johan
PCS: 9407
[url=http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=4256]Porsche 944 Turbo -90[/url]
DLS wrote:hm kommer inte ihåg hur det är med bosch stiften, har för mig att dom har en annan skala än ngk
jag kör med ngk 7:or som rek till trimmade 944:or
edit
hittade detta:
Till exempel är det så att Bosch har en sifferskala som innebär att ju högre numret är, desto varmare stift. Hos NGK är det tvärtom – högre nummer betyder kallare stift &
Okej!.. då måste jag nästan käpa nya stift innan jag börjar ladda?
Monterade chipper+bränsletrycksregulator igår, men inte pysventilen. den han jag inte med. =D