Bifogar en bild på "nordschleife", så alla som inte varit där kan orientera sig på
banan när snacket kommer igång!

/ Erol
Cédric wrote:Eftersom det var så dålig fart här får jag väl också fylla på bortförklaringsdatabasen (som detta blir nart)
Jag hörde av några att de tyckte att du var väldigt snabb, och de verkar ju haft rätt.maxcarlsson wrote:Jag filmade med min iPhone fäst med silvertape på ett annat kamerafäste.Det funkade riktigt bra faktiskt! Mitt vassaste varv blev 8.25 BTG, med ursäkten att jag fick åka en bit under normalt tempo i Galgenkopf. Jag är ganska nöjd i alla fall, fast det finns en del att ta av. Men då krävs lite mer mod...
Fredrik Qvisander körde fort med sin blå 968.Cédric wrote:Max, du sänkte dig över 1.5 minut sen sist med audin schysst sänkning, skulle vara kul att se filmen!Nu är du snabbare än mig med rätt god marginal, jobbig tid att behöva jaga en sån tid. får väl spräcka sparbössan/råna en bank å köpa en gt3a
.
På tal om snabba tider, vem här på 944Sverige är snabbast på ringen ?
Mycket tidssnack blir det, men det händer ju lätt när det pratas ringen
Skulle tippa på att Fredrik Å ligger högt uppCédric wrote:På tal om snabba tider, vem här på 944Sverige är snabbast på ringen ?
maxcarlsson wrote:Jag filmade med min iPhone fäst med silvertape på ett annat kamerafäste.Det funkade riktigt bra faktiskt! Mitt vassaste varv blev enligt filmen (EDIT) 8.26 BTG, med ursäkten att jag fick åka en bit under normalt tempo i Galgenkopf. Jag är ganska nöjd i alla fall, fast det finns en del att ta av. Men då krävs lite mer mod...
Users browsing this forum: No registered users