951-86 | Räsern

Lägg upp en egen tråd och presentera din bil och dina projekt.
Message
Author
User avatar
Lilja
Turbo-Poster
Posts: 789
Joined: 2011-09-03 18:53:53
Bilmodell: Porsche 944 Turbo
Årsmodell: 1988
Location: Genarp
Contact:

951-86 | Räsern

#1 Post by Lilja »

Tänkte att jag skulle lägga upp en tråd på rejsbilen, eller soon to be rejsbilen eftersom mycket händer med den även fast den inte varit körbar på snart ett år :mrgreen:

Lite historia då:
Hade alltid varit en porschefan men hade då aldrig ägt en. Jag tyckte att det inte direkt fanns någon anledning att ha en sådan bil när man bara ligger och kör på vanlig gata. Hade dock en kompis då som hade en 944 Turbo han körde bana med vilket för mig fick upp intresset igen. Tillslut fick jag iallafall för mig att köpa en och köra lite bana med. Hade då bara en volvo kombi så en busbil hade väl varit kul tänkte jag.
Sagt och gjort hittade en billig svensksåld 951 86a i ljungyhed. Den hade 23000 mil något på mätaren men jag vet att det inte nödvändigtvis behöver betyda dålig bil dessutom fanns det inte så jättemånga turbo för utförsäljning just då och jag ville gärna hinna köra lite innan sommaren var slut.
Körde iallafall upp där och tittade på bilen. Såg väldigt fin ut för priset och gick bra, enda skavankerna var:
* Svår att få i backen och 5an samt väldigt mycket spel i växelspaken, alltså VÄLDIGT mycket
* Matt i lacken i fronten speciellt på skärmarna
*Väldigt tröga bromsar, man fick trycka väldigt hårt på bromsen för att bromsarna skulle ta, misstänkte trasigt bromsservo

Dock fungerade allting på den inkusive ACn som var ombyggd till R134a så jag gjorde väl det klassiska misstaget att fastna på första ögonkastet, iallafall.
Han begärde 76.000 kr för den, jag lyckades pruta ner den till 73 och köpte den.

Körde sedan hela vägen hem och ställde den tills vi ordnat upp försäkringen då vi flyttade över entusiastförsäkringen på den.
Efter det bytte vi olja/filter, motionerade upp bromsarna då det var bromsklotsarna samt kolvarna i bromsoken som kärvade, var det som gjorde pedalen hårdtrampad. Vi bytte även bromsvätska när vi gjorde det (kompisen hjälpte mig i sin verkstad).
När jag kom hem sedan lyckades jag även fixa växelstallaget, hörde att man kunde borra ut sprinten med ett 8mm borr nere vid växelstaget och sätta en M8 skruv istället. Så började plocka bort växelspaksdamasken och det där och såg att där redan satt en skruv, men muttern var väldigt mycket utskruvad så bara skruvade in muttern en liten bit sedan var växelstaget enormt exakt :) Billig reperation!

Iallafall, den 1 oktbober 2011 var det dax för påffens första bandag, iallafall i min ägo :)
Var FHracing som hade hyrt ljungbyhed under en hel dag.
Körde upp dit tidigt på morgonen och det var väldigt tät dimma och tidigt nog för att det skulle vara mörkt. Så hela vägen upp fick jag variera att stänga av och på defrostern. Satte jag på den blev det 100 grader i bilen och stängde jag av den immade hela rutan igen :mrgreen:
Dimman fortsatte tyvärr ända till 12 på förmiddagen men sen blev det strålande solsken.
Körde hela dagen och tyckte det gick bättre och bättre, snurrade dock 3 gånger men var mer att jag provade nya grejer och nya bromspunkter. Gör ju inget om man kör av på den banan då det bara är gräs runtom.
På eftermiddagen började dock bromsarna kännas lite svampiga och var inte speciellt mycket belägg kvar, eftersom jag hade en bra bit hem så beslöt jag mig för att kalla det en dag och bege mig hem.

Efter det så ställdes bilen in i garaget och beslöt mig för att börja byggandet. Planen då var att helt konvertera den till en roadsport B bil (som bilen egentligen var köpt för från början) med följande planer:

*Strippa inredning helt och måla
*Sätta i bur
*Montera ställbara coilovers från GAZ
*Sabelt stolar och 6 punktsbälte på båda sidor
*Glasfiber front med fasta ljusinsatser så man slipper pop-up lamporna samt inbyggda uttag till bromskylning
*Glasfiberhuv med snabbfästen
*968 kjolar i glasfiber
*Annan ratt med snapoff fäste
*Montera strömbrytare
*Fixa till motorn, simplicera den och skapa mer plats, dvs sätta dit MAF kit för att göra accessen till remmarna lättare. Sätta öppen vevhusventilation samt plocka bort venturiröret för att få bort mycket grejer under insuget. Plocka bort kamremskåporna för att göra det lättare att komma till remmar samt kunna se oljeläckage etc

Utöver det hade jag även för avsikt att gå över motorn ordentligt. Till en början var det tänkt att byta packningen mellan kamhus och topp då den läckte olja, behövde även byta grenrörspackningar då den läckte på ettans cylinder. Ville även gärna sätta dit ett annat avgassystem med lite mer ljud då jag tycker en racebil ska kännas som en racebil även i det avseendet :)

Jag började med att riva av fronten och kåporna under motorn och lampor och plåten för lamporna etc då det ändå skulle bytas ut mot glasfiber. Sedan började jag riva itu motorn, insug och rör och slangar etc. Hittade när jag rev ett stort hål i en av vakuumslangarna, kommer inte ihåg nu vilken det var men kom ihåg att min kompis hade haft mycket problem med spruckna vakuumslangar så jag beslöt mig för att köpa ett silikonslang kit från Lindsey racing och byta ut alla slangar så jag skulle slippa dessa problemen framöver.
Beslöt mig även eftersom jag hade plockat ner motorn så pass mycket att jag skulle plocka av toppen och byta ventiltätningar och toppackning då den drog väldigt mycket olja bilen och jag ändå hade så mycket nere så kunde lika bra göra det nu istället.

Sedan började problemen
När jag plockat av toppen hittade jag en spricka i goset vid en av ventilstyrningarna. Snackade med Sandén och han sa att det är ett ganska vanligt fel på turbobilarna och troligen orsaken till den höga oljeförbrukningen. Köpte en renoverad N/A topp som var portad och planad för turbobruk av honom för 5000 kr samt han tog min gamla topp i inbyte. Satte sedan på den med ny packning och nya muttrar, nya grenrörspackningar samt så lindande jag in grenrören i avgasband från biltema då jag plockade bort en värmeplåt vid oljefiltret som jag sedan inte lyckades få på igen :D
Bypassventilen var också trasig, wastegaten var sprucken och röret till wastegaten var också sprucket. När jag sedan skulle byta avgassystemet till Lindseys 3 tums raka rör så gick pinnbultarna av till röret som går upp till turbon vilket tvingade mig att plocka av turbon för att kunna få bort dom. Då turbon dessutom var väldigt väldigt glappig i axeln beslöt jag mig för att inte sätta dit den igen då det var väldigt mycket jobb att plocka av den. Så beställde en renoverad turbo från Lindsey och monterade.
Eftersom jag dessutom var tvungen att byta wastegaten beslöt jag mig för att förenkla motorn ytterligare och beställde en dualport wastegate från Lindsey så att jag på så sätt kunde plocka bort cykelventilen och rören till den.

Nåja. Såhär ser det iallafall ut i nuläget:

Bilen var tänkt att vara ihopa till våren, men den är fortfarande långt ifrån körbar. Tyvärr lyssnade jag inte på alla som sa till mig att reparera det som är sönder och kör med den 2012 och sedan fixa det som du vill göra. Detta ångrar jag djupt då det både tagit hela säsong 2012 och även kostat ENORMT mycket pengar. Vad som är kvar nu för att få bilen i racebart skick är.

*Koppla in slangarna till wastegaten samt laddtrycksmätare, måste fixa en nippel till rören, ska se om jag kan fixa det från jobb imorgon
*Bygga om luftfiltret och försöka dra ut luftfiltret i hjulhuset istället då det inte får plats med mina andra lampor. Har inga innerskärmar i så är gott om plats så borde inte vara några problem.
*Byta olja och fylla på vatten, ska köra på destillerat vatten endast hade jag tänkt då det brukar bli tjaffs av att spilla glykol på banorna.
*Försöka få på avgasröret till wastegaten på något sätt. Kunde inte sätta den i samma vinkel som orginal då själva membranhuset är mycket större än orginal och då tar i torpedväggen.
*Koppla in MAF kittet rent elektriskt i bilen, vill inte göra det förrän jag fått allting att passa med lampor etc
*Sätta ihopa lampfronten med lampor och täckkåpor etc.
*Sätta dit nedre fronten med frontläpp och nya blinkersinsatser (då de gamla var helt sönderrostade innuti) samt bromskylningsslangar
*Byta fjäderbenslagringar på båda sidor då båda lagringarna är helt låsta och ej snurrar, hela dämparen snurrar när man vrider på ratten
*Renovera bromsoken runt om, kolvarna sitter fast i nästan alla oken och eftersom den förmodligen inte blir körbar denna säsongen ändå så är det lika bra att göra det.
*Passa in motorhuven och snabbfästen till motorhuven samt borra hål för fästena.
*Byta spolarvätsketanken mot en mindre från biltema då orginal är ivägen för bromskylningslangarna. Detta inkluderar även att bygga om vindrutespolningen och sätta munstycken på torkararmarna istället för på huven.
*Montera passagerarstolen med bälten
*Måla på tectyl på alla ställen där den gamla brann upp när vi svetsade fast fästena till buren
*Hitta på ett sätt att montera strömbrytaren så den går att slå av både inne i bilen och utanför bilen
*Plocka bort lås och dämpare etc till bakluckan och montera snabbfästen till det
*Sätta dit 968 kjolarna, har dock inte fått dom målade än
*Sätta dit hjälpfjädrar bak till coiloversen, ni får gärna lov att kommentera om det verkligen behövs då det hade varit skönt att slippa plocka av dom igen :D

Dessa grejer är det jag kan komma på nu iallafall som behöver göras.
Dock är det som följer tyvärr. Jag köpte i början på året en 944 S2 jag då hade tänkt att använda som bruksbil men har nu lagt ner så mycket pengar och energi på den att jag tycker den är för fin för att köra på vintern med. Dessutom tycker jag betydligt mycket mer om den bilen än min Turbo så jag kommer säga såhär att om någon är intresserad av att köpa Turbon av mig så får ni gärna komma med bud, nu eller under byggets gång, alternativt när den är färdig. Kommer förhoppningsvis bli körbar under den närmaste månaden, helt raceklar kanske i höst.
Hade gärna behållt båda bilarna, och kommer att behålla båda om jag inte får intressanta bud, men har bara plats för en bil i garaget och vill inte låta någon av dom stå ute i vinter. I nödfall kommer jag parkera en av dom hos någon släkting.
Kommer en lägga ut någon till salu tråd då den inte officiellt är till salu, endast om jag får intressanta bud.

Såhär såg hon ut när jag hade köpt henne!
bil 006.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
1988 944 Turbo - Finbilen
1987 944 N/A - Räserbil

User avatar
Lilja
Turbo-Poster
Posts: 789
Joined: 2011-09-03 18:53:53
Bilmodell: Porsche 944 Turbo
Årsmodell: 1988
Location: Genarp
Contact:

Re: 951-86 Räsern

#2 Post by Lilja »

Image

Image

..... Finns det något bättre sätt att ladda upp bilder än imageshack? Forumet funkar ju bara en bild i taget. Har en del bilder på hur bilen ser ut nu också nämligen.
1988 944 Turbo - Finbilen
1987 944 N/A - Räserbil

watp
Turbo-Poster
Posts: 669
Joined: 2008-10-25 07:03:10
Bilmodell: 993 C2
Location: Hyssna / Katrineholm
Contact:

Re: 951-86 Räsern

#3 Post by watp »

Hej :D

Fin bil...
Tror inte det finns något annat sätt en 1 bild i taget...

Mvh

/ Micke
Nordic Jack 993 Carrera 2
Fd. 944 S 88:A
Fd. 944 S 87:A

fälgen
Addict
Posts: 1311
Joined: 2010-08-19 11:12:24
Bilmodell: 951 -86 / 944 -84
Årsmodell: 1986
Location: Linköping
Contact:

Re: 951-86 Räsern

#4 Post by fälgen »

Bilen ser riktigt trevlig ut! Vad har du kvar inuti kupén, bara skalstol eller?

Det känns som du säger som att du gör allt på en gång, på två bilar samtidigt dessutom. Måste vara jobbigt, men det blir ju bra när det är klart. :D

Jag lägger upp bilder på forumbilder.se där man får en länk att klistra in. Tycker det funkar bra.

User avatar
Lilja
Turbo-Poster
Posts: 789
Joined: 2011-09-03 18:53:53
Bilmodell: Porsche 944 Turbo
Årsmodell: 1988
Location: Genarp
Contact:

Re: 951-86 Räsern

#5 Post by Lilja »

Får väl testa forumbilder sen då!

Aah jo lite jobbigt är det fast det är kul att mecka när allt går som det ska.
I den nu sitter en orange bur och skalstol med 6 punktsbälte på förarstolen, annars är den plåtren fast målad svart innuti också.
Har dock en likadan stol med bälten som jag ska sätta på passagerarsidan tänkte bara bygga färdigt mittkonsolen och det där först så slipper man klättra över stolen. Tänkte sätta en aluminiumplatta över där radion satt innan och ha laddtrycksmätare, boostcontrollern samt huvudströmbrytaren i den.

Tanken är att bilen skulle behållas svart men att fälgarna ska vara GT3 orange samt 968 kjolen och gemballaläppen. Lite roligare med mer än en färg på en racebil tycker jag!
1988 944 Turbo - Finbilen
1987 944 N/A - Räserbil

User avatar
Lilja
Turbo-Poster
Posts: 789
Joined: 2011-09-03 18:53:53
Bilmodell: Porsche 944 Turbo
Årsmodell: 1988
Location: Genarp
Contact:

Re: 951-86 Räsern

#6 Post by Lilja »

Har ett litet problem. Som jag skrivit innan köpte jag ett DBX MAF kit från Lindsey racing för ett år sen eller så, håller på att montera det tillsammans med min glasfiber front med fasta lampor. Problemet jag har är att de fasta lamporna går längre bak in i lamphuset till skillnad från popup lamporna, vilket gör att kontakten på lampan inte får plats pga luftfiltret.
Ska försöka ta en bild senare men som de ser ut nu känns de som jag har två olika lösningar.
1. Hitta någon annan form av lampa som inte är så djup alternativt går att montera på något annat sätt.
2. Försöka dra rör från MAF kittet och sätta luftfiltret i hjulhuset istället täckt av någon skyddsplatta så att man inte får värmen från däcken samt smuts från vägen i filtret.
Problemet med detta är att jag inte är helt övertygad om att lampan kommer få plats ändå

Alternativt kanske man får tänka på båda sakerna. Ska försöka ta bilder och visa problemet men om någon har en lösning så är jag idel öra
1988 944 Turbo - Finbilen
1987 944 N/A - Räserbil

User avatar
DLS
Addict
Posts: 3215
Joined: 2004-07-06 13:29:23
Bilmodell: 944 Turbo
Årsmodell: 1990
Location: Vingåker
Contact:

Re: 951-86 Räsern

#7 Post by DLS »

jag har mitt luftfilter ute i hjulhuset, det sitter ju en innerskärm som tar den mesta smutsen o original så tar ju snorkeln luften därifrån.

Jag har mitt filter rakt ut i skärmen men det går även fint att sätta en 90 graders böj neråt o låta filtret peka neråt i skärmen, så länge man inte har för stort filter.
Johan
PCS: 9407
[url=http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=4256]Porsche 944 Turbo -90[/url]

User avatar
Lilja
Turbo-Poster
Posts: 789
Joined: 2011-09-03 18:53:53
Bilmodell: Porsche 944 Turbo
Årsmodell: 1988
Location: Genarp
Contact:

Re: 951-86 Räsern

#8 Post by Lilja »

Jo jag funderade på att sätta det i innerskärmen. Jag har dock inga innerskärmar kvar men tänkte göra någon avskärmning där kanske tejpa lite aluminiumtejp utanpå för att skydda mot den värsta värmen.
Tyvärr är mitt filter för långt för att passa rakt ner utan att göra ingrepp i karossen vilket jag helst vill undvika.

Får köpa lite rör och slangar från realcar och hoppas det funkar då
1988 944 Turbo - Finbilen
1987 944 N/A - Räserbil

User avatar
Lilja
Turbo-Poster
Posts: 789
Joined: 2011-09-03 18:53:53
Bilmodell: Porsche 944 Turbo
Årsmodell: 1988
Location: Genarp
Contact:

Re: 951-86 Räsern

#9 Post by Lilja »

Harro!
Har inte hänt så mycket hår på sista tiden har haft fullt upp att mecka och köra med S2an. Tänkte dock jag skulle börja skruva lite med Turbon igen men behöver ert råd om en grej.
Jag har ju som sagt vad kört en del med S2an på bana den sista tiden och tycker den går bra, den är inte alls lika aggressiv som turbon och betydligt lättare att köra, vilket är bra för mig som inte har kört så mycket bana innan. Därför tänkte jag att jag skulle ha S2an och köra lite bana med nu tills Turbon är färdig och sedan sälja S2an.
Till frågan då iallafall. Ska man mecka ihopa Turbon nu med de delar jag har och få den tävlingsgodkänd och sedan sälja S2an till våren. Eller ska jag köra med S2an på så mycket bandagar jag kan och få lite mer träning även nästa år, och riva ner fram o bakvagn på Turbon också och byta bussningar och lager samt gå igenom bromsar och sådär som jag gjorde på S2an. Känns ju lite fel att ha sämre bromsar på rejsbilen än den jag är nu van vid nämligen, samt att det inte hade skadat med en genomgång.

Att tilläggas kan också att jag bor väldigt dumt just nu, bor i radhus och det finns bara plats till en bil i garaget och det finns inte heller plats för fler bilar på gatan. Jag har garageplats för S2an i vinter, kollektivgarage hos min faster, men kan ju naturligtvis inte mecka där, skulle jag behöva göra något i vinter dock kan jag köra den till jobb så på så sätt är det ingen fara. Vad jag menar dock är att jag vill köra Turbon på trailer till och från banor pga ingen inredning, ingen stereo, stenhård dämpning och så mycket camber att den kommer spåra enormt. Samtidigt är det ju också så att rasar det på banan kommer man annars inte hem. Jag har dock varken trailer eller E-kort, eller just nu någon bil med drag, dock hoppas jag kunna köpa en kompis V70 innan vintern.
Vi letar dock efter en gård, med tanken på att kunna eventuellt flytta någon gång nästa år. Där kommer det vara gott om plats till alla bilar och projekt.

Så, ska man låta Turbon stå i garaget och använda S2an till bandagar och lite skojkörning nästa år också och fortsätta riva ner och renovera på Turbon undertiden, eller ska man få ihopa den så snabbt som möjligt och sälja S2an? Kan inte bestämma mig.
1988 944 Turbo - Finbilen
1987 944 N/A - Räserbil

User avatar
Lilja
Turbo-Poster
Posts: 789
Joined: 2011-09-03 18:53:53
Bilmodell: Porsche 944 Turbo
Årsmodell: 1988
Location: Genarp
Contact:

Re: 951-86 Räsern

#10 Post by Lilja »

Intresset i denna tråden verkar relativt lågt men frågar ändå.

Får man enligt bilprovningen flytta batteriet i en bil? Hade tanken att flytta batteriet till extrahjulsbaljan och flytta hela elcentralen med säkringar och strömbrytare och grejer till passagerarsidan. Kommer förmodligen inte ha någon passagerarstol i ändå och skulle vilja tillverka en egen kabelmatta istället och få bort så mycket onödig kabeldragning som möjligt, bara precis ha till det väsentliga dvs motor, ljus, fläktar, AC och grejer och sådär.
Eftersom det ska bli en roadsport bil måste den ju vara gatreggad.
1988 944 Turbo - Finbilen
1987 944 N/A - Räserbil

User avatar
Erol
Moderator
Posts: 4319
Joined: 2005-12-20 14:11:36
Bilmodell: 951 Snart körbar
Årsmodell: 1986
Location: Eskilstuna
Contact:

Re: 951-86 Räsern

#11 Post by Erol »

Lilja wrote:Får man enligt bilprovningen flytta batteriet i en bil? Hade tanken att flytta batteriet till extrahjulsbaljan och flytta hela elcentralen med säkringar och strömbrytare och grejer till passagerarsidan.
Det ska väl inte vara ett bekymmer, finns de som har batteriet på passagerarplatsen, men i vissa fall måste batteriet vara installerat i en låda som är avsett för ändamålet.


/ Erol
-Siktar på 450 hk-
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.

Min biltråd: http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6600

User avatar
Lilja
Turbo-Poster
Posts: 789
Joined: 2011-09-03 18:53:53
Bilmodell: Porsche 944 Turbo
Årsmodell: 1988
Location: Genarp
Contact:

Re: 951-86 Räsern

#12 Post by Lilja »

Erol wrote:
Lilja wrote:Får man enligt bilprovningen flytta batteriet i en bil? Hade tanken att flytta batteriet till extrahjulsbaljan och flytta hela elcentralen med säkringar och strömbrytare och grejer till passagerarsidan.
Det ska väl inte vara ett bekymmer, finns de som har batteriet på passagerarplatsen, men i vissa fall måste batteriet vara installerat i en låda som är avsett för ändamålet.


/ Erol
Okej hoppas det. Fick tipset att kolla med bilprovningens tekniska avdelning också.

För övrigt har jag varit ute och plockat av framskärmarna idag. De går att använda de är dock något rostiga i nederkant men det går att slipa till om de skulle vara så.
Vill någon ha dom så kan ni höra av er.
1988 944 Turbo - Finbilen
1987 944 N/A - Räserbil

z31
NA-Poster
Posts: 22
Joined: 2007-11-25 20:19:29
Contact:

Re: 951-86 Räsern

#13 Post by z31 »

Intresserad av skärmarna, tar kontakt med dig IRL.

User avatar
Lilja
Turbo-Poster
Posts: 789
Joined: 2011-09-03 18:53:53
Bilmodell: Porsche 944 Turbo
Årsmodell: 1988
Location: Genarp
Contact:

Re: 951-86 Räsern

#14 Post by Lilja »

Yey nu har jag äntligen fått tag på ett riktigt garage med bra utrymme så nu blir det mecka av med denna.

Ska strippa hela bilen nu så det blir ett rent chassi. Skrapa av all underredsmassa, fixa all rost sen lacka om hela bilen vit. Tänkte ha alla mina bilar vita :mrgreen:

Tänkte detta skulle bli en riktig projekttråd så småningom, kan säkert behöva tips och råd under projektets gång. Men som sagt, behöver en bättre kamera!
1988 944 Turbo - Finbilen
1987 944 N/A - Räserbil

User avatar
Lilja
Turbo-Poster
Posts: 789
Joined: 2011-09-03 18:53:53
Bilmodell: Porsche 944 Turbo
Årsmodell: 1988
Location: Genarp
Contact:

Re: 951-86 Räsern

#15 Post by Lilja »

Waddap bois, I am bäck!
Har varit borta från 944 scenen ett tag nu. Har flyttat och byggt om etc etc så mina bilar har stått ganska övergivna i garaget ett tag men nu ska det hända grejer igen.
Har inga bilder att visa än men håller på att riva ner bakvagnen på bilen för närvarande, eller rättare sagt det har jag redan gjort. Har även fått hela bakvagnsbalken och växellådsfästet blästrat så det blir snyggt och prydligt. Nästa steg är att plocka bort alla bromsrör och bränsleledningar och därefter plocka ner tanken och tömma den så jag kan komma till att fixa all rost och måla underredet. Kommer nog inte skrapa bort all underredsmassa som jag sa tidigare dock då det dels är ganska bra att ha och dels orkar jag inte :mrgreen:

Grejer jag behöver just för tillfället är.
# Baklampor, sprickfria
# Plastglasbaklucka
# Diffbroms
# Diffusergrejerna eller vad man ska kalla dom, behöver den lilla korta som sitter på vänster sidan då ena skruven small av inne i den.
# En massa lager och bussningar och packningar men det köper jag nytt.
1988 944 Turbo - Finbilen
1987 944 N/A - Räserbil

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users