Hejsan!
Jag heter Larry är 45 år Bor i SKÅNE.
Jag har letat länge efter en kul bil, vällllldigt länge men har svårt för att bestämma mej. Frugan sa till mej KÖP nu den här bilen, den blir kul för dej...Så jag och grabben åkte upp till Lasse "Spånet" och köpte hans gamla bygge vilket känns som ett bra köp.
Har kört några mil med den och även inhandlat nya fälgar från en carrera, samma dag så var jag ute och tog en sväng med bilen och visade bland annat en ägare till en A6:a hur en 944 ser ut bakifrån

" han var sugen på ett race men när hörde vrålet körde han tillsidan". Sen vände jag om kärran och drog hemåt tittade på mätaren och blev väldigt förvånad den visade då ca 190 vilket blir ca 100 för fort

sen när jag sänkte hastigheten för att svänga av hemåt så var det något som inte stämde tittade på tank mätaren och sa F.. varför tankar han "sonen" aldrig bilen."Glad att inte A6:an kom förbi" Blev en liten promenad hemåt och sen bogsera hem den, fyllde på med lite 98 okt, men inget hände några timmar senare så kunde jag konstatera med lite support att det inte fanns någon gnista.
Det var väl det som hänt än så länge. Men fy vad den är

snabb
Längtar till att testa den på riktigt
Mvh
Larry
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.